Ja! Toen lag ik helemaal dubbel!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef Argento het volgende:
Ik vond Kevin ook weer geweldig:
Ik heb me drie keer laten uitleggen waarom ie de bak in is gegaan want -samenzweerderige blik in de camera- het lijkt verdacht veel op wat ik hier iedere dag doe.
Hahaha ik zat toen zo hard te lachenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef homerjay het volgende:
...
Ook mooi was Dwight zijn uitbarsting toen hij van de "ex-convict" hoorde en hoe hij "een val" zet met wat dollars in zijn broekzak.
Dat was zo'n verlengde aflevering toch? Normaal gesproken knippen ze niks uit die afleveringen van 21 minuten maar helaas zijn er wel 3 of 4 van zulke afleveringen dit seizoen.. en natuurlijk nog 2 dubbele afleveringen maar ik mag toch hopen dat ze die gewoon in twee keer uitzendenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Daarnet de schade van donderdag ingehaald met dank aan een torrent. Maar wat me opviel, is dat het 30 minuten duurde, terwijl die afleveringen bij CC veel korter zijn. Blijkt inderdaad maar weer dat er in geknipt wordt. Stel prutsers bij CC. Erg jammer dit.
Denk je nou echt dat ze in zo'n serie gaan knippen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Daarnet de schade van donderdag ingehaald met dank aan een torrent. Maar wat me opviel, is dat het 30 minuten duurde, terwijl die afleveringen bij CC veel korter zijn. Blijkt inderdaad maar weer dat er in geknipt wordt. Stel prutsers bij CC. Erg jammer dit.
quote:"The Merger" is the eighth episode of the third season of The Office (U.S. version). It aired on November 16, 2006, as a special 40-minute episode.
Ja dus, blijkt uit die quotesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef ixio het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze in zo'n serie gaan knippen?
[..]
Seizoen 3, aflevering 10.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ken deze aflevering niet eens
welk seizoen en welke ep is t?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |