Dit is een noviteit! Dit is nog nooit eerder op Fok! besproken!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:57 schreef PDOA het volgende:
Collega's die uitgebreid gaan zitten vertellen hoe lekker ze net hebben zitten schijten op de plee, en hoe moeilijk ze die 'bruine jongen' naar buiten hebben gewerkt. Gatverdamme, sodemieter op met je ranzige verhalen, smeerlap!!!![]()
![]()
Jij bent er zeker ook zoéén, he viezerd?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dit is een noviteit! Dit is nog nooit eerder op Fok! besproken!
Dit is wereldschokkend!
Bedankt voor dit verlichtende topic.
Neuh, ik vul de pot thuis wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zoéén, he viezerd? ;r
Hoezo? Hij kan toch beter snel gaan FOK!en en het daar vertellen. In de hoop dat er een collega hier kijkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef zarGon het volgende:
En nu hetzelfde zeggen aan je collega's.
Het moest natuurlijk "tegen je collega's zijn" ipv. "aan je collega's". Niemand verbetert me, dat vind ik niet kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef zarGon het volgende:
Kunnen ze de spetters nog op de muur zien zitten voor eventuele visualisatiequote:Op maandag 2 juli 2007 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik poep alleen op het werk als ik diarree heb, dan wordt het verhaal smeuïger als ik het aan mijn collega's vertel.
Het is TEGEN je collega's, niet aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef zarGon het volgende:
Ja daar moet je ook mee uitkijken, want iedereen schijt inderdaad wel, maar wat blijkt uit onderzoek is dat niet iedereen over elkaar heen schijt.... wist ik datquote:Op maandag 2 juli 2007 13:09 schreef Mute_Me het volgende:
Pff mensen die moeilijk doen over schijten. iedereen doet het.. dus waarom zou je het er niet over mogen hebben?
Die heb ik werkelijk nog niet eerder gehoord!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef Amigo het volgende:
Het is al erg als mensen gaan vertellen dat ze even op de porcelijne troon hebben gebivakeerd...
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Kunnen ze de spetters nog op de muur zien zitten voor eventuele visualisatie
TS is geinterresseerd in bruine jongens?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef freud het volgende:
En jij bleef zitten tijdens dat verhaal...want...?
Dan moet je niet bij de plantsoendienst gaan werken, flapdrol.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:16 schreef CasB het volgende:
ach, ik heb een collega die heerlijk hoest zonder z'n hand voor z'n mond te doen. Een ander die smakt tijdens het eten (niet goed voor de eetlust). en een ander die stinkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |