Gaat maar tot grid 1000... als ik de site mag geloven.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:05 schreef Mark_Rutte het volgende:
conrad?
Verfspeciaalzaken? Thanks voor de tip! Daar heb ik wat aanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef Glenn-Micra het volgende:
Gewoon verfspeciaalzaken
Daar heb ik het ook vandaan!
Soms hebben automaterialenzaken ze ook weleens.
leukquote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef pony_pak het volgende:
Bij nader inzien geef ik mezelf op tweakers meer kans aangezien de gemiddelde fok user niet eens wat koelpasta is
Nee, dat weten wij gelukkig niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef pony_pak het volgende:
Bij nader inzien geef ik mezelf op tweakers meer kans aangezien de gemiddelde fok user niet eens wat koelpasta is
idd, kun je die troep er niet gewoon afvegenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb een vraagje he..
Waar heb je schuurpapier voor nodig om je processor te "lappen"?
Lees dit maar ff door...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb een vraagje he..
dan maak je m gladder waardoor je beter contact heb met je koelblok oid.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb een vraagje he..
Is het zo'n clandestien gebeuren dat het alleen via PM kan?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Darkomen het volgende:
TT: Geen grid 2000 bij de bouwmarkt
Ik ken nog wel een modelbouw winkel welke zelfs korrel 12000 hebben, 0.85 euro voor een velletje van 300x150mm, betalen kan met ideal en paypal
Dus pm maar als je het adres wilt
Als je een e4300 hebt kun je de gehele ihs eraf halen, wel uitkijken dat je je core er niet half aftrektquote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef teh_m0nkey het volgende:
Wat voor CPU ga je lappen? 'k Wil graag de mijne strippen voor een blote core maar nog niks gelezen over C2D's zonder IHS dus dat kan denk ik niet zonder fout te gaan (niet dat ik ernaar gezocht heb maar toch). Anders lappen maarre garantie hè, dan gaan die er ook af, moet wel gebeuren want die van Intel schijnen nogal geboden te zijn dus de temps zijn vrij fubar. Ligt ook aan m'n mobo, verschillende tools met verschillende temps.![]()
Een CPU lappen gaat niet over de koelpasta van de IHS te halen maar over het gladder maken van de IHS (beschermkoelblokje op de CPU), door deze vlakker, platter en gladder te maken is er meer materiaal dat in contact staat met de CPU-koeler wat resulteert in meer warmte afgifte van de CPU wat op diens beurt zorgt voor lagere temperaturen dus meer headroom om te overklokken.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
idd, kun je die troep er niet gewoon afvegen
Lekker dan, bedankt voor de waarschuwing, ik wilde graag een bare E6600.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:18 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Als je een e4300 hebt kun je de gehele ihs eraf halen, wel uitkijken dat je je core er niet half aftrekt
Met de rest van de C2D reeks hoef je het niet te proberen, die kun je op z'n hoogst lappen
Aah okquote:
btw: je kunt niet eens fatsoenlijk de juiste benaming voor de korrel schrijven (gridquote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef pony_pak het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef freak1 het volgende:
[..]
btw: je kunt niet eens fatsoenlijk de juiste benaming voor de korrel schrijven (grid) dus wat lul je nu met je tweakers
Neuh, maar dacht ga niet iedereen lastig vallen met een linkquote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Is het zo'n clandestien gebeuren dat het alleen via PM kan?
Ik wou al gaan terugbashen... maar laat maar zitten ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:03 schreef Elixabete het volgende:
En echte mensen coolen op deze manier http://nl.youtube.com/watch?v=zUc6znC848o
en niet op jou suffe manier.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik wou al gaan terugbashen... maar laat maar zitten ook.
En trouwens, de link die jij geeft is totaal irrelevant. Totaal niet geschikt voor thuisgebruikers... phase change is trouwens ook niet te betalen...![]()
Wij hebben wel stikstof in onze werkplaats staanquote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik wou al gaan terugbashen... maar laat maar zitten ook.
En trouwens, de link die jij geeft is totaal irrelevant. Totaal niet geschikt voor thuisgebruikers... phase change is trouwens ook niet te betalen...![]()
En misschien is mijn manier wel suf, maar wel effectief en daar gaat het om. En nu mag je doodvallen wat mij betreft.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |