Jep, nog een beetje opgezwollen maar al wel erg mooiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef B.ertha het volgende:
Sinds 3 dagen? Dan is het vast nog opgezwollen enzoMaar idd, mooi en beperkt vergroot, hoef je niet per se te zien
Yeah baby yeahquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef B.ertha het volgende:
Mijn beste vriendin is 1,67, superdun, maatje 34/36 ofzo, maar heeft wel cup D.
Geen grote vrouw, maar wel breed, met je 80Bquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef poepje3 het volgende:
Ik heb zelf cup C. En soms ook 80 B. Ben niet een hele grote vrouw, maar mijn tieten staan me echt prachtig.
A is voor Homo's. Of voor pedo's.
quote:Geslacht: Man
Ik denk dat als het gaat om blik vangen in het voorbij gaan grotere mooie borsten het beter doen, maar dat heeft niets te maken met met wie je het bed wil delen, is gewoon zo'n visueel iets dat de blik even trekt, vandaar dat het ook werkt in reclame.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:02 schreef Bright het volgende:
[..]
grot valt meer op, ongeacht of ze lekkerder zijn. Als ze niet opvallen, dan is het een slechte reclame.
Doe eens normaal. 80 B is gewoon hetzelfde als 75 C hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Geen grote vrouw, maar wel breed, met je 80BOwnee, geen vrouw
[..]
Mee eens. Een smal middel en dan een iets breder toelopende rug en dan een stel mooie borsten. Met zo'n figuur is elke cup al snel erg mooi. Met een heel brede rug of dikker middel/buik staan de meeste cups niet mooi. Een a-cup valt weg, maar met een D-cup of groter word je al snel een moeke, niks vrouwelijks aan. De combinatie van lichaamsbouw en borst is heel belangrijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef frapogalogliko het volgende:
ik ken genoeg vrouwen die maat 38/40 hebben en cup D of hoger. Ik vind een vrouw met mooie taille (wespentaille) en dan grote borsten erg mooi staan. Maar ook vrouwen met een heel slank figuur met een A of B cupje. Ik ben trouwens ook een vrouw
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:29 schreef Crazykill het volgende:
http://rapidshare.com/files/41512742/tieten.wmv.html
Zulke zijn perfect
Kan je aub zorgen dat ze me met rust laat?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef Aventura het volgende:
Ga elkaar ergens anders uitschelden ajb.
Ik vind borsten ook een te groot woord voor die maat.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef SunChaser het volgende:
Cup A of kleiner, dat is toch gewoon geen borsten?
De meeste vrouwen die hun borsten vergroten doen dit JUIST omdat hun lichaam niet in verhouding is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Cupmaten zeggen opzich ook niet alles.. C klinkt ook redelijk groot, terwijl ik zelf 70C heb, en zo groot zijn ze niet hoor
Bovendien moet het idd wel in verhouding zijn met de rest van het lichaam, maar als er geen siliconen aan te pas gekomen is dan is dat meestal ook wel zo.
Nee, omdat ze een raar vertekend beeld hebben van hoe het zou 'moeten' zijn, en/of omdat ze niet tevreden zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 17:17 schreef skadhd het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die hun borsten vergroten doen dit JUIST omdat hun lichaam niet in verhouding is...
Ja en wie bepaald welk lichaam wel of niet in verhouding is... ?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:17 schreef skadhd het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die hun borsten vergroten doen dit JUIST omdat hun lichaam niet in verhouding is...
Jan-Diederik van der Vlught.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja en wie bepaald welk lichaam wel of niet in verhouding is... ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |