quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef frapogalogliko het volgende:
ik ken genoeg vrouwen die maat 38/40 hebben en cup D of hoger. Ik vind een vrouw met mooie taille en dan grote borsten erg mooi staan.Als het maar in verhouding is.
Ken ook wat dikkere vrouwen met een smalle taille
Maar ook vrouwen met een heel slank figuur met een A of B cupje. Ik ben trouwens een bi-seksuele vrouw
Ok, je bent een dikke zeug en daar val ik niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Gebruik 'in verhouding' dan niet als excuusZeg dan "ik ben van mening dat vrouwen met een D-cup dikke zeugen zijn, en daar val ik niet op"
Ik hoef niet meer gelijk te halen dan jijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef PeeJay1980 het volgende:
Waardeoordelen over schoonheid zijn per definitie subjectief.
Dus waarom je gelijk ten opzichte van mijn post willen halen? Mijn waardeoordeel is net waar als die van jullie.
Moest dat edit zijn?quote:
Jij bent tenminste eerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ok, je bent een dikke zeug en daar val ik niet op.
Zo goed?
Je doet anders wel goed je bestquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer gelijk te halen dan jijMaar jij komt met 'het moet in verhouding zijn', en stelt dat vrouwen die cup D hebben met een lichaam dat in verhouding is, niet jouw smaak zijn. Dan wil ik best helpen om de misverstanden die jij kennelijk hebt omtrent cup D uit je hoofd helpen halen
Jahoor, is goed als je dat denktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Je doet anders wel goed je best![]()
Dat zijn geen misverstanden omtrent cup D die ik heb, ik vond het alleen politiek correcter om mij op deze wijze uit te drukken.
Maargoed, als je het zo wilt. Als jij in verhouding bent, dan vind ik jou een dikke zeug....zo beter?![]()
Dank voor je praktijkvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef B.ertha het volgende:
Mijn beste vriendin is 1,67, superdun, maatje 34/36 ofzo, maar heeft wel cup D. Dat zou je helemaal niet zeggen, het staat haar goed, dus om nou te zeggen "dikke memmen" is echt zo'n onzin
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dank voor je praktijkvoorbeeld
Ik denk dat ik me even uit dit topic moet drukken
Ik kan nog even doorgaan over je. Heb je tijd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Moest dat edit zijn?
[..]
Jij bent tenminste eerlijk
Jahoor, kom maar naar m'n fobo, je weet wel, die plek waar je met de staart tussen de benen vandaan gekropen bentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik kan nog even doorgaan over je. Heb je tijd?
Dat ligt er dus nogal aan, die 75D die ik heb zijn niet eng groot hoor, een 65D is nog kleiner, die kan je vergelijken met een 70C denk ik zo'n beetje...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:04 schreef Bright het volgende:
[..]
Klopt. Maar een vrouw waarbij een flinke cup D goed bij staat wil ik niet op me hebben![]()
Nee, daarom maar een cup B gestemd. En dan bedoel ik dus geen 95B of zo
Wel ontopic blijven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jahoor, kom maar naar m'n fobo, je weet wel, die plek waar je met de staart tussen de benen vandaan gekropen bent![]()
Ah je houdt niet van slanke meisjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:35 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Welk gedeelte van mijn post snap je niet?
Borsten moeten sowiezo in verhouding zijn...maar als een D in verhouding is, dan vind ik het bijbehorende figuur over het algemeen niet aantrekkelijk.
Vandaar mijn antwoord en mijn keuze dus.
Zeker wel, vooral van lange slanke meiden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah je houdt niet van slanke meisjes?
Ik ben 1.60(naar boven afgerond) weeg een krappe 50 kilo, ken niet echt overtollig vet ofzo op me, behalve dan bij de voorgevel, die is 75D.
En nee het is niet borsten waar gaan jullie heen met dat meisje, het is gewoon in verhouding.
Mijn kledingmaat is 36 trouwens, vaak zelfs bij voorkeur nog net wat kleiner...
We have a winnerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef erodome het volgende:
Tja ik vraag me echt af of je het goede in je hoofd hebt.
Die van mij zijn een fiks handje vol, nu heeft hij geen hele kleine handen, maar toch, enorm is dat niet dus.
Heb je B bij mijn omtrekmaat dan is dat erg weinig, serieus, dan heb je een heuveltje, a is bij die omtrekmaat gewoon plat, b is wat erop volgt, is erg weinig borst(even erbij, niet dat dat niet mooi kan zijn, kan zelfs ontzettend mooi zijn bij een lichaam!).
Kan zijn dat je dat echt heel mooi vindt hoor, maar ik heb het idee dat je denkt dat D echt van die enorme uiers zijn en dat is dus niet waar per definitie, bij 90D wel, bij 60/70/75D zeker niet.
Kan jij 65D dan ergens (voor een redelijke prijs) vinden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef keepwalking het volgende:
Ik heb 70C.
65D zit ook goed, maar 75B is weer te klein. 75C zit overigens ook prima, maar net ietsjes minder prima dan 70C.
Verder ben ik vrij klein, 1.65 m. Verder 50 kilo.
Mijn vriend vindt dat ze mooi staan, en ik ben ook zeer tevreden over mijn borsten.
Nee, ik had hem dan ook niet gekocht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kan jij 65D dan ergens (voor een redelijke prijs) vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |