2.5 uur aan tijd voor jou. Het verlies van een naaste voor de nabestaanden van de zelfdoder.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Vrijdag wil ik naar huis kan het weer niet omdat een een of andere schobbejak zich voor de trein heeft geworpen. Geen enkele trein reed meer en er werd zo een 3 uur vertraging voorspelt. Ik begrijp dat soort mensen niet, zien ze dan niet dat ze een trauma veroorzaken bij de mensen op het perron en de machinist.
Klacht: Ik wilde op vrijdag na een week hard werken lekker weekend gaan vieren, ging dus niet omdat ik er 2.5 uur over heb gedaan om thuis te komen, ik heb met een bus moeten gaan die ook weer veel geld koste.
Goede gast, moeten we er meer van hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:22 schreef MUUS het volgende:
Ik krijg iets door van boven. *Charhoofd opzet*
Hij zegt: "Sorry, ik zal het nooit meer doen."
Dan sta je inderdaad mooi te kijken naast de rails, een km of 5 verderopquote:Op maandag 2 juli 2007 09:26 schreef Adelante het volgende:
Denk eens aan die mensen die zich ook voor de trein hadden willen werpen, maar dit niet konden omdat iemand ze voor was en de treinen vervolgens niet meer reden.
Oke, erg. Maar waarom andere mensen storen met jouw problemen? Maak er een eind aan zonder onschuldige mensen hun vrijdagavond te ontnemen; dan doe je tenminste nog iéts sociaals alvorens te sterven.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
2.5 uur aan tijd voor jou. Het verlies van een naaste voor de nabestaanden van de zelfdoder.
Ja, en een trauma voor de machinist. Voor de trein springen is lomp. Neem gewoon een overdosis als je het niet meer trekt.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:24 schreef Alicey het volgende:
2.5 uur aan tijd voor jou. Het verlies van een naaste voor de nabestaanden van de zelfdoder.
Wanneer je in een staat komt dat je jezelf voor een trein wilt gooien denk ik dat het je allemaal bitter weinig meer interesseert. Sowieso is er in veel gevallen van zelfmoord sprake van iemand die nauwelijks meer sociaal leven heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Oke, erg. Maar waarom andere mensen storen met jouw problemen? Maak er een eind aan zonder onschuldige mensen hun vrijdagavond te ontnemen; dan doe je tenminste nog iéts sociaals alvorens te sterven.
Ga naar de praxis, koop een touw en hang je zelf op. Moeilijk hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:34 schreef Chandler het volgende:
Waar moeten ze zich zelf dan van het leven beroven? met mag niet? maar er is ook geen plek waar mensen zonder problemen uit het leven kunnen stappen... Of het goed te keuren is... tuurlijk niet... maar wat doe je er aan?
Het last bezorgen aan anderen blijft echter het grootste probleem.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer je in een staat komt dat je jezelf voor een trein wilt gooien denk ik dat het je allemaal bitter weinig meer interesseert. Sowieso is er in veel gevallen van zelfmoord sprake van iemand die nauwelijks meer sociaal leven heeft.
Je gaat maar één keer dood, waarom zou je dan netjes zonder rotzooi doen. Persoonlijk zou ik van hoog gebouw springen en kijken of ik voel boven op iemand anders kan landenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga naar de praxis, koop een touw en hang je zelf op. Moeilijk hoor.
Neee, ze moeten zich voor een trein flikkeren wat veel mensen overlast bezorgt en de grootst mogelijke smeerzooi maakt die je maar kan bedenken (helaas zo'n loser in stukken mogen zien)
Zelfmoordenaars
De trein is natuurlijk verre van een chique methode. Uiteindelijk zal echter hoe dan ook iemand de rotzooi moeten opruimen.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:41 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Het last bezorgen aan anderen blijft echter het grootste probleem.
Zelfmoord, oke. Vertraging, nee.
Ik stem voor een doe-het-zelfmoordquote:Op maandag 2 juli 2007 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
De trein is natuurlijk verre van een chique methode. Uiteindelijk zal echter hoe dan ook iemand de rotzooi moeten opruimen.
Waarom begraven ?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:51 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik stem voor een doe-het-zelfmoordkit.
- Een grafkist op de lokale begraafplaats, met rigor mortis detectie én sluitingsmechanisme;
- Een zelf in te brengen injectienaald, klaar om een verse portie lucht in je aders te pompen;
- Een overmatige hoeveelheid drugs;
Zand erover, iedereen tevree.
Wil jij 'm in je vijver hebben dan?quote:
Op de brandstapel er mee en groene ernergie maken uiteraadquote:Op maandag 2 juli 2007 09:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wil jij 'm in je vijver hebben dan?
Een nóg beter idee: vrijwillige zelfdoding middels verbrandingsovens. Bij duidelijke identificatie mag je jezelf in het vuur propelleren. En dan de as ergens in een WC flikkeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |