Ook oordopjes.quote:Op maandag 2 juli 2007 05:08 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik mag niet slapen.Ook kut
Waarom zie jij eruit als een etalagepopquote:Op maandag 2 juli 2007 05:33 schreef Toeps het volgende:
Ik kan ook niet slapen. Alles irriteert me. Elk vouwtje in het laken en zo... En dan slaap ik bijna, gaat mijn vriend liggen draaien... Grrr.
Gezondheid.quote:Op maandag 2 juli 2007 06:08 schreef pony_pak het volgende:
Ik ben maar gestopt met slapen omdat het gewoon niet lukt 's nachts. Nu is het gewoon 1 nacht doorhalen, 1 nacht slapen. En het vreemde is, het bevalt me perfect. Van niemand geen last, niemand last van mij, ik heb zat dingen te doen en ik heb een senseo binnen handbereik. Wat wil een mens nog meer?
Ik las vrouwtjequote:Op maandag 2 juli 2007 05:33 schreef Toeps het volgende:
Ik kan ook niet slapen. Alles irriteert me. Elk vouwtje in het laken en zo... En dan slaap ik bijna, gaat mijn vriend liggen draaien... Grrr.
Artificieel je lichaam oppeppen met energie zal op de korte termijn wel geweldig lijken maar van binnen mollesteert het je bioklok en laat het je hersenen overtime draaien. Maar hey jij moet het weten.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:16 schreef PDOA het volgende:
[..]
Mogguh.
Ben nog aardig wakker eigenlijk.
Senseo + Extra Dark koffiepads
Ik ben gisteravond na het eten lekker een tukkie wezen doen tot 6 uur 's ochtends.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Artificieel je lichaam oppeppen met energie zal op de korte termijn wel geweldig lijken maar van binnen mollesteert het je bioklok en laat het je hersenen overtime draaien. Maar hey jij moet het weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |