abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 1999 @ 15:29:00 #1
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198675
Ik zit net naar de streams te kijken en wat blijkt, het gaat niet goed met de vissen.
Volgens Ruud en Bianca zit er schimmel in het aquarium en de planten zijn ziek.

Ze gaan nog 1 keer proberen het aquarium schoon te krijgen en anders laten ze het de redactie maar uit zoeken.

Kan V. ze geen beschrijving geven hoe ze met het aquarium en de vissen om moeten gaan?

Lekker douchen!
pi_198676
Ohwaheng ! Aaahwaeng !

Maar 'k blijf toch maar lekkur op d'bank zittuh, 'k heb niks gedaan hoor !

Maar oneerlijk daar kannik niet teguh, dus heb ik vannacht Karin maar even afgebitcht!

Uittreksel uit wat de streams zoal bieden.

zondag 10 oktober 1999 @ 16:08:00 #3
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198677
Ik blijf me afvragen hoe de schimmel er in komt.........

Zouden sommige bewoners ook iets actiever worden als er een beetje druk achtergezet wordt?
Bijvoorbeeld, als er ook maar een vis doodgaat moeten er in plaats van 1 bewoner, 2 bewoners uit

Lekker douchen!
pi_198678
Sjak,
ik denk dat het de vissen hun manier is om iets tegen de bewoners te zeggen, hen te waarschuwen:

Wat eruit ziet als een cadeau (kwart miljoen) en voor iedereen aanlokkelijk te kijk staat, zolang ze maar een echt fatsoenlijke EO-padvinders-stemming erin houden,
is in werkelijkheid al aangevreten door de schimmel, en hoe je ook elke dag poetst en spoelt, het komt van binnenuit....

Misschien hebben we dan toch een mogelijkheid om van hieruit met ze te communiceren, dankzij de FOK-cadeau-aktie ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 Oktober 1999).]

zondag 10 oktober 1999 @ 16:23:00 #5
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198679
Hebben de FOK-members dan geen camera's in de vissen geplaatst?

Ik dacht dat het daarover ging in de topic over de geheime beelden vanuit het BB-huis..... de bewoners gezien vanuit de vissen.

Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')