Ik ga vaak uitzendinggemist kijken als ik niet kan slapen; sinds een paar weken uiteraard Radio Bergeijk op tv.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:37 schreef Z het volgende:
Niet zo'n heel goede trouwens, nauwelijks geslapen vannacht.
Ja. Ben al heel lang mijn wachtwoord kwijt, email doet 't ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:59 schreef Gellius het volgende:
RG! Nieuw accountje?
Ollie B. Bommel op de i-pod is ook fijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ga vaak uitzendinggemist kijken als ik niet kan slapen; sinds een paar weken uiteraard Radio Bergeijk op tv.
Nou, welkom terug dan maarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:05 schreef mane het volgende:
[..]
Ja. Ben al heel lang mijn wachtwoord kwijt, email doet 't ook niet meer.
En de gezelligheid hier kon ik niet weerstaan, dat begrijp je.
Ja, het is bijna zomervakantie. Lesgeven is nog steeds fantastisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou, welkom terug dan maar. Alles goed?
Weet je, vogels hebben gewoon ook wel eens iets beters te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:55 schreef Gellius het volgende:
Het gaat zelfs prima: de teerbeminde woont weer in Nederland, heeft een baan, we hebben een fijne woning in de schoot geworpen gekregen, de vogels zongen niet hedenmorgen en mijn zakcomputertje is stuk. Kan niet beter.
RaisinGirl (afgekort RG).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat was je eerdere username, mane? Er gaat hier nog geen belletje rinkelen.
Nou, komkom, dat zal wel een beetje meevallen hopelijk? Ehm..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:00 schreef mane het volgende:
[..]
Pas maar op, misschien ben je zelfs gelukkig.
Dat lukt prima hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:05 schreef mane het volgende:
En de gezelligheid hier kon ik niet weerstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |