Nou, in het begin wel maar daarna niet meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:19 schreef Frollo het volgende:
Deed het pijn?
Wat voor gesprek?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal wel een virusje te pakken hebben. En ik heb morgen m'n gesprek.Nou ja, ik voel me nu al aardig wat beter dan vanochtend.
Ik zou je toch maar voorbereiden op die vraag, eventueel vermomd gesteld. "Wat zijn je verbeterpunten?"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, wat voor vragen kan ik verwachten? Aan een universiteit doen ze toch niet aan clichés als 'Wat is je slechtste eigenschap'?
Ik ben nog geen ster in koude acquisitie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef Gellius het volgende:
Wat zijn jouw verbeterpunten eigenlijk, k_man?
Hihi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ik ben liever lui dan moe, k-man.
Je vertelt eerst superenthousiast over het onderwerp van je scriptie. Vertel vooral datgene erover waarvan je weet dat het jouw bevlogenheid als onderzoeker doet uitkomen. En daarna laat je - min of meer terloops - vallen dat je door een tegenslag op het gebied van je gezondheid wat vertraging hebt opgelopen. Alleen als ze dan doorvragen, kun je nadere informatie geven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Het is meer dat ik eigenlijk het onderwerp van mijn 'ziekte' of 'ongeluk' of hoe je het ook wil noemen liever niet aanstip, omdat het al gauw overkomt als een slappe manier om sympathie los te krijgen. Maar ik moet wel een goed verhaal hebben over waarom ik niet voor 1 september officieel afgestudeerd ben en ik wil ook niet iemand zijn die liegt en draait.
Hij is anadroom, onze Alosa fallax.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Is het een zoetwater- of een zoutwatervis?
Mariko Mori?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef wyccie het volgende:
Ha, waar is ook al weer die expositie van die Japanner?
Nee, het is Yoshitomo Nara en het is in GEM in Den Haag (natuurlijk). Ik ga binnenkort kijken.quote:
Waarom zou wyccie niet Mariko Mori kunnen bedoelen, in het Groninger Museum?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:07 schreef mane het volgende:
[..]
Nee, het is Yoshitomo Nara en het is in GEM in Den Haag (natuurlijk). Ik ga binnenkort kijken.
[afbeelding]
Nee. Alhoewel. Wat ik echt mooi vind in Den Haag ,en érg Haags (daar denk ik altijd dat ik Eline Vere zie lopen), is de Laan Copes van Cattenburch.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef Gellius het volgende:
Dokter Weimar praktiseert aan de Laan van Meerdervoort, zie ik. Kan het Haagser?
Ieder z'n eigen Japanner!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou wyccie niet Mariko Mori kunnen bedoelen, in het Groninger Museum?
Ik heb eigenlijk niks met Japanners, hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef mane het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen Japanner!
(Maar die van mij is mooier)
Maar heb je al eens een mooie wandeling door die typisch Haagse straten gemaakt met haar? En daarna koffie/thee gedronken bij de Posthoorn?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:14 schreef Gellius het volgende:
Terwijl die aan de Nassaulaan woonde, zo uit mijn hoofd. Ik probeer al jaren -vruchteloos- de teerbeminde aan de Couperus te krijgen. Het wil maar niet lukken.
Koffie drinken is een metafoor voor een sociaal treffen, wyccie. Voor mijn part drink je limonade.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde Nara. En Lien, ik drink geen koffie.
Daar trap ik niet in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:32 schreef Lienekien het volgende:
Koffie drinken is een metafoor voor een sociaal treffen, wyccie. Voor mijn part drink je limonade.
Ik ben het maar, hoor. Doe ik een leuke zelfgemaakte ketting om.quote:
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wil wel naar het Groninger museum, maar dan ga ik alleen.
En iedereen weet dat Lienekien helemaal niet zo lieflijk is als haar slak doet vermoeden.
Ze is BA!
quote:Laurence Tureaud (Chicago, Illinois, VS, 21 mei 1952), beter bekend als Mr. T, is een Amerikaanse acteur. Hij is vooral bekend van The A-Team, waarin hij B.A. ("Bad Attitude") Baracus speelde. Ook speelde hij in Rocky III.
Laurence Tureaud werd vervolgens bodyguard. Hij beschermde sterren als Muhammad Ali, Michael Jackson en Diana Ross. Hij verdiende hiermee 3000 dollar per dag. Op zijn visitekaartje was te lezen: "Next to God, there is no greater protector than I" ("Op God na ben ik de beste beschermer die er is").
In 1970 veranderde hij zijn naam van Laurence Tureaud in Laurence Tero. Nog weer later nam hij de naam Mr. T. aan, omdat mensen hem dan met Mr. moesten aanspreken. Ongeveer rond deze tijd koos Mr. T. voor het kapsel waarmee hij zoveel bekendheid heeft verworven. Het is gebaseerd op het kapsel van de Afrikaanse Mandinka-krijgers.
Ja, ga er maar eens over nadenken waarom je zo lullig reageert als iemand 'gewoon aardig' tegen je probeert te zijn.quote:
Ja, hier zit je goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:07 schreef broer het volgende:
Ah, de sfeer is weer optimaal. Mooi, mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |