Haha, en je onderzoek heeft met autisme te maken toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben daar ook niet goed in... tussen de regels doorlezen enzo... Enfin, begeleiders gepikeerd enzo.
Zeker goed nieuws, Claudia! Morgen lacht iedereen alweer over je knuppeligheid hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Nu voel ik me wel een knuppel. Maar eigenlijk is het vooral goed nieuws.
Juist.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Nu voel ik me wel een knuppel. Maar eigenlijk is het vooral goed nieuws.
Ja, maar dat kunnen ze dan toch ook gewoon zeggen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Ze waren waarschijnlijk zo vaag, omdat ze je geen garanties kunnen geven.
Ik bedoel eigenlijk dat ik hoop dat Claudia niet op deze manier achter het net gaat vissen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen ze dan toch ook gewoon zeggen?
"We hebben het plan maar het is nog niet zeker en we kunnen je geen garanties geven".
Tadaa.
Wees nou gewoon maar een beetje blij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een ietwat moeizame relatie met mijn eerste begeleider. Ik vind hem fantastisch, ik kijk tegen hem op, maar het wordt me nooit zo duidelijk wat hij precies van me verwacht en wat hij van me vindt. En ik voel me ook nog eens schuldig vanwege mijn studievertraging.
Ik ga er klaarblijkelijk weer helemaal verkeerd mee om. Tja, ik weet ook niet hoe het allemaal werkt. Net dus maar excusemailtjes verstuurd. Blegh. Ik heb zin in chocola.![]()
ADHD trouwens i.p.v. autisme.
Die kans is aanwezig, maar als ze bereid zijn moeite voor me te doen, dan is dat het waard. Ik zou het fantastisch vinden en ik vind het ook een loyaliteitskwestie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik hoop dat Claudia niet op deze manier achter het net gaat vissen.
Ja, ik snap het. Ik hoop dat je voor je loyaliteit beloond zult worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar als ze bereid zijn moeite voor me te doen, dan is dat het waard. Ik zou het fantastisch vinden en ik vind het ook een loyaliteitskwestie.
www.wehkamp.nlquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:34 schreef Z het volgende:
Wat is er met www.urbanbite.nl aan de hand. Waar moet ik nu wat bestellen.
Ja, lekker hè.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een dag, wat een dag.
Ja, die is mooi.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Gellius het volgende:
Op welke wijze heeft het Zimmermanntelegram het einde van de Eerste Wereldoorlog bespoedigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |