Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Wij (de tiny people in the back) reageerden direct, maar dat horen jullie weer later doordat jullie zo ver naar voren stondenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:06 schreef calvobbes het volgende:
De uitleg van het domino principe is natuurlijk ook altijd leuk
Erg opvallend daaraan was de vertraging in het geluid voor het achterste deel. Duidelijk te merken dat die later hoorden wat Phil zei. Links en rechts reageerden vrijwel direct. De "tiny people in the back" reageerden duidelijk later.
zal ik die dan ook nog even op youtube zetten?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:06 schreef calvobbes het volgende:
De uitleg van het domino principe is natuurlijk ook altijd leuk
Erg opvallend daaraan was de vertraging in het geluid voor het achterste deel. Duidelijk te merken dat die later hoorden wat Phil zei. Links en rechts reageerden vrijwel direct. De "tiny people in the back" reageerden duidelijk later.
Hooguit wat gezeur over gele kikkers en zoquote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Hankster het volgende:
een paar foto's (lekker verkleind, dus geen gezeur over de vern**qte lay-out)
oeh!!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb Domino volledig opgenomen. Die is wel 64 mb groot. Ik weet niet of dat op youtube gaat passen.
Check de boxset Archives #2.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:55 schreef knars het volgende:
Man man man wat een geweldig concert! En heerlijk om die instrumentale Duke deuntjes te horen...![]()
Volgens mij hebben ze live ook nooit de Guide Vocal tekst in Duke's Travels gezongen. En anders ben ik heel benieuwd naar die opnamen
Ja, Tonight, Tonight, Tonight / Invisible Touch hadden dan wat mij betreft wel weer als toegift gekund na I can't Dance. Carpet Crawlers, fantastisch! Vond het ook prachtig om ineens Steve Hackett en Peter Gabriel op het scherm te zien tijdens I know what I like, vond dat ook wel een mooi eerbetoon aan hun ex-collega's.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:21 schreef MuadDib het volgende:
Nog even azijnpissen over de setlistTonight3 en Invisble Touch ná Los Endos gaf een beetje een raar gevoel. Maar Carpet Crawlers als afsluiter was dan weer wel heel mooi.
Je bedoelt zeker Cinema showquote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef knars het volgende:
... In that Quiet Earth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |