Dan veeg je het toch juist verder uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Ik zuig altijd de rest eruit met de stofzuiger...
Maar even serieus, wat is jullie mening over vochtig toiletpapier?
groetjes,
FallOutBoy
Ja, been there done that, ik heb een half jaar met een kluif in mijn reet gelopen. IK heb geeneens een hond, dus ik trap daar niet weer in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je hond je reet laten schoonlikken, paar brokjes erin en klaar ben je !
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:01 schreef Rxmundi het volgende:
Soms, heel soms.. een keer per week ofzo. Dan veeg ik helemaal niet. Laat ik het drogen. En dan 'snachts op bed lekker pulken en tarrels kammen.
Idd.. ik heb weleens dat ik te dichtbij het randje ben van mn gevouwen wc-papiertje..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef Relneger18 het volgende:
Als je dubbelvouwt is de kans groot dat je perongeluk doorveegt met als gevolg stront aan je vingers.
Met een prop kun je je hele hand embedden zondere enige risico's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:23 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Idd.. ik heb weleens dat ik te dichtbij het randje ben van mn gevouwen wc-papiertje..
Ga ik er met mn vinger zo langsOf ik druk de velletjes een beetje mn sterretje in
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |