Hoe wil je je reet in godsnaam fatsoenlijk afvegen met een prop?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef Knekwurst het volgende:
Welke tyfusmongool maakt er nou een prop om die door zijn bilspleet te halen? Iedereen doet dat toch met dubbelvouwen? Please!
En hij vliegt zo je sterretje binnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:18 schreef Hijacking het volgende:
ik maak geen prop maak dit altijd
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
En hij vliegt zo je sterretje rondje binnen.
Een propje in een wc-papiertje vouwen? Apart!quote:
twee? heb jij constant diaree dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:33 schreef Mrs.Solis het volgende:
Een propje is nog altijd beter dan een opgevouwen velletje, want zeg nou zelf...hoeveel lagen wc-papier wil je gaan vouwen totdat het niet meer lekt?
lekt?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:33 schreef Mrs.Solis het volgende:
Een propje is nog altijd beter dan een opgevouwen velletje, want zeg nou zelf...hoeveel lagen wc-papier wil je gaan vouwen totdat het niet meer lekt?
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:27 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Een propje in een wc-papiertje vouwen? Apart!
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:35 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
twee? heb jij constant diaree dan?
Wij plassen niet daar doorheen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:37 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
Nee, maar vieze natte handjes zijn ook niks als je geplast hebt.
?!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:52 schreef .neon het volgende:
Goed topic
En inderdaad, een prop glijdt niet lekker door een gemiddelde bilspleet. Ik heb ook wel eens de neiging om een stukje opgevouwen wc-papier in mn anus te drukken terwijl ik een tijdschrift aan het lezen ben.
[..] propperquote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef El_Rolando het volgende:
Je bent een propper of vouwer.
Murder death kill !quote:Op maandag 2 juli 2007 01:22 schreef Crashcat het volgende:
Iedereen gebruikt tegenwoordig toch de 'three sea shelves'??
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:52 schreef .neon het volgende:
Goed topic
En inderdaad, een prop glijdt niet lekker door een gemiddelde bilspleet. Ik heb ook wel eens de neiging om een stukje opgevouwen wc-papier in mn anus te drukken terwijl ik een tijdschrift aan het lezen ben.
origamiquote:
jij gaat er bij liggenquote:
en jij de nar, dus bukt u even ?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef Mrs.Solis het volgende:
Gast jij bent echt dé gaylord onder de gays.
Hoezo doorveegt?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef Relneger18 het volgende:
Als je dubbelvouwt is de kans groot dat je perongeluk doorveegt met als gevolg stront aan je vingers.
Met een prop kun je je hele hand embedden zondere enige risico's.
nee je ramt hem er in als een soort tamponquote:Op maandag 2 juli 2007 14:13 schreef hamkaastosti het volgende:
ja vouwen ja.. je gaat toch niet als een neanderthaler een prop langs je reet heen lopen rammen. Dat werkt toch voor geen meter
hahahaha icecreamfarmer_NL kan niet vouwenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee je ramt hem er in als een soort tampon![]()
ik vouw al 21 jaar met trots mijn wc papierquote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
hahahaha icecreamfarmer_NL kan niet vouwen![]()
slechte motoriek heet dat
Ik bedoelde dat ik niet uit mijn aarsch pisquote:Op maandag 2 juli 2007 00:47 schreef Mrs.Solis het volgende:
[..]
de pis gaat wel door het papier heen.![]()
Of gebruik jij thuis keukenpapier ipv wc-papier?
Herkenbaar....quote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef immortalsean het volgende:
( en dat herhalend tot er geen bruin meer op de papiertjes komt en m'n dan schrale aars begint te bloeden,)
Tanden poetsenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef Kassad het volgende:
met wc-papier? waar gebruiken jullie die borstel dan voor?
Dit meen je niet ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Elixabete het volgende:
Ik prop gewoon wat papier en na 3 a 4X proppen maken (is de WC rol ook wel op) ga ik naar de badkamer en rag ik een washand er doorheen
Ik heb een autoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit meen je niet ?
En stel je moet schijten in de trein ofzo ? Vul je dan dat bakje @ de waterkraan met water en ga je daar gewoon inzitten ofwat ?
hij's zo groot, dat hij constant tegen de voorrand hangt bij het schijten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die bang zijn om op een andere plek te schijten
Ik snap het niet, je zit toch maar met de onderkant van je bovenbenen op een bril, tis niet dat je je lul aan de rand van de plee moet afsmeren ofzo
Dan wordt het tijd dat je naar de sportschool gaat om die smerige dikke reet van je weg te trainenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:19 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hij's zo groot, dat hij constant tegen de voorrand hangt bij het schijten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je naar de sportschool gaat om die smerige dikke reet van je weg te trainen
Jij golftdraag je ook zoeen gare geruite stylz broek ?
Ik heb het niet @ jouquote:
Precies! Ik maak dan even een OKE!1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Elixabete het volgende:
en dan na het raggen met die washand steek ik mijn vingertopje er nog in om te controleren of het ook echt goed schoon is.
Vochtig papierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:27 schreef falloutboy het volgende:
Ik zuig altijd de rest eruit met de stofzuiger...
Maar even serieus, wat is jullie mening over vochtig toiletpapier?
groetjes,
FallOutBoy
Vochtig wc papier?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:27 schreef falloutboy het volgende:
groetjes,
FallOutBoy
Kan je net zo goed je hond je reet laten schoonlikken, paar brokjes erin en klaar ben je !quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:30 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Vochtig wc papier?
Je kan toch ook gewoon een paar keer op je prop spugen?
Dan veeg je het toch juist verder uit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:27 schreef falloutboy het volgende:
groetjes,
FallOutBoy
Ja, been there done that, ik heb een half jaar met een kluif in mijn reet gelopen. IK heb geeneens een hond, dus ik trap daar niet weer in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je hond je reet laten schoonlikken, paar brokjes erin en klaar ben je !
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:01 schreef Rxmundi het volgende:
Soms, heel soms.. een keer per week ofzo. Dan veeg ik helemaal niet. Laat ik het drogen. En dan 'snachts op bed lekker pulken en tarrels kammen.
Idd.. ik heb weleens dat ik te dichtbij het randje ben van mn gevouwen wc-papiertje..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef Relneger18 het volgende:
Als je dubbelvouwt is de kans groot dat je perongeluk doorveegt met als gevolg stront aan je vingers.
Met een prop kun je je hele hand embedden zondere enige risico's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 03:23 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Idd.. ik heb weleens dat ik te dichtbij het randje ben van mn gevouwen wc-papiertje..
Ga ik er met mn vinger zo langsOf ik druk de velletjes een beetje mn sterretje in
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |