dat jaquote:Op maandag 2 juli 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
"MAMAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Je pakt de twee punten van de lange kant.
Die twee punten breng je bij elkaar.
Vervolgens stop je het complete dekbed in de hoes.
Dan pak je de twee punten (die je nog in je ene hand hebt) brengt ze uit elkaar en brengt ze een voor een aan in de punten van de hoes. (Nadat je de eerste punt hebt gedaan, pak je die aan de buitenkant van de hoes vast, zodat 'ie niet verschuift.)
Doe met je andere hand hetzelfde aan de andere kant.
Vervolgens heb je twee punten, aan de buitenkant van de hoes vast.
Dan op iets hoogs gaan staan (of als je lang bent) de punten vasthouden en de dekbedhoes naar beneden schudden.
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
Ik kan mijn hoes die ik nu heb niet binnenstebuiten draaien, de opening is kleiner dan waar het dekbed in moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef SG-sam het volgende:
Het kan nog simpeler, draai de hoes binnenstebuiten, stop je armen er in en pak de punten van je dekbed vast. Draai de hoes om (over het dekbed heen dus) en tadaaaaaaaa je bent klaar!![]()
Vaak past ie er dan nog steeds inquote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoes die ik nu heb niet binnenstebuiten draaien, de opening is kleiner dan waar het dekbed in moet.Waarom is dat eigelijk? Waarom hebben ze die opening niet wat groter gemaakt? Er zitten sowieso knopen op om hem dicht te houden naderhand.. pauperzooi!
Snap t serieus niet, kan jij t niet voor me doen?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Dan pak je de twee punten (die je nog in je ene hand hebt) brengt ze uit elkaar en brengt ze een voor een aan in de punten van de hoes. (Nadat je de eerste punt hebt gedaan, pak je die aan de buitenkant van de hoes vast, zodat 'ie niet verschuift.)
Dan op iets hoogs gaan staan (of als je lang bent) de punten vasthouden en de dekbedhoes naar beneden schudden.
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
En dat is dan 18...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Snap t serieus niet, kan jij t niet voor me doen?
ja idd kan jij me er niet bij helpen? mag je blijven logeren en gaan we daarna beschuit etenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
Ach je bent gewoon een nepstudent!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik ben 19 maar dat boeit verder niet.Je uitleg is gewoon onduidelijk..
huhquote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
maar samen slapen is zo fijn met een 2 persoons dekbed..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overigens sinds een aantal maanden 2 1 persoonsdekbedden, wát een heerlijkheid is dat zeg![]()
ik rol mezelf graag helemaal in het dekbed, dat kan prima op deze manier
ik rol mezelf altijd op in een 2 persoons dekbed..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overigens sinds een aantal maanden 2 1 persoonsdekbedden, wát een heerlijkheid is dat zeg![]()
ik rol mezelf graag helemaal in het dekbed, dat kan prima op deze manier
als ik slaap, wil ik 'alleen liggen' , dus dan heb je er toch niks aanquote:Op maandag 2 juli 2007 00:30 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
maar samen slapen is zo fijn met een 2 persoons dekbed..
Ja ik heb ook ruimte nodig.. maar het is wel fijn om samen in slaap te vallenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik slaap, wil ik 'alleen liggen' , dus dan heb je er toch niks aan
in het dekbed rollen
Maar tegen elkaar aan liggen is ook leuk, arm erover heen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik slaap, wil ik 'alleen liggen' , dus dan heb je er toch niks aan
in het dekbed rollen
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:34 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ruimte nodig.. maar het is wel fijn om samen in slaap te vallen
En in het dekbed rollen vind ik ook zo benauwd.
Oh help, een KLB topic met inhoud
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar tegen elkaar aan liggen is ook leuk, arm erover heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |