dat jaquote:Op maandag 2 juli 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
"MAMAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!"
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Je pakt de twee punten van de lange kant.
Die twee punten breng je bij elkaar.
Vervolgens stop je het complete dekbed in de hoes.
Dan pak je de twee punten (die je nog in je ene hand hebt) brengt ze uit elkaar en brengt ze een voor een aan in de punten van de hoes. (Nadat je de eerste punt hebt gedaan, pak je die aan de buitenkant van de hoes vast, zodat 'ie niet verschuift.)
Doe met je andere hand hetzelfde aan de andere kant.
Vervolgens heb je twee punten, aan de buitenkant van de hoes vast.
Dan op iets hoogs gaan staan (of als je lang bent) de punten vasthouden en de dekbedhoes naar beneden schudden.
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
Ik kan mijn hoes die ik nu heb niet binnenstebuiten draaien, de opening is kleiner dan waar het dekbed in moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef SG-sam het volgende:
Het kan nog simpeler, draai de hoes binnenstebuiten, stop je armen er in en pak de punten van je dekbed vast. Draai de hoes om (over het dekbed heen dus) en tadaaaaaaaa je bent klaar!![]()
Vaak past ie er dan nog steeds inquote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik kan mijn hoes die ik nu heb niet binnenstebuiten draaien, de opening is kleiner dan waar het dekbed in moet.Waarom is dat eigelijk? Waarom hebben ze die opening niet wat groter gemaakt? Er zitten sowieso knopen op om hem dicht te houden naderhand.. pauperzooi!
Snap t serieus niet, kan jij t niet voor me doen?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Dan pak je de twee punten (die je nog in je ene hand hebt) brengt ze uit elkaar en brengt ze een voor een aan in de punten van de hoes. (Nadat je de eerste punt hebt gedaan, pak je die aan de buitenkant van de hoes vast, zodat 'ie niet verschuift.)
Dan op iets hoogs gaan staan (of als je lang bent) de punten vasthouden en de dekbedhoes naar beneden schudden.
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
En dat is dan 18...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Snap t serieus niet, kan jij t niet voor me doen?
ja idd kan jij me er niet bij helpen? mag je blijven logeren en gaan we daarna beschuit etenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
Ach je bent gewoon een nepstudent!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik ben 19 maar dat boeit verder niet.Je uitleg is gewoon onduidelijk..
huhquote:Op maandag 2 juli 2007 00:09 schreef Janetje het volgende:
OK...
Duidelijk?
Mooi.
Hup, ga doen.
maar samen slapen is zo fijn met een 2 persoons dekbed..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overigens sinds een aantal maanden 2 1 persoonsdekbedden, wát een heerlijkheid is dat zeg![]()
ik rol mezelf graag helemaal in het dekbed, dat kan prima op deze manier
ik rol mezelf altijd op in een 2 persoons dekbed..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overigens sinds een aantal maanden 2 1 persoonsdekbedden, wát een heerlijkheid is dat zeg![]()
ik rol mezelf graag helemaal in het dekbed, dat kan prima op deze manier
als ik slaap, wil ik 'alleen liggen' , dus dan heb je er toch niks aanquote:Op maandag 2 juli 2007 00:30 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
maar samen slapen is zo fijn met een 2 persoons dekbed..
Ja ik heb ook ruimte nodig.. maar het is wel fijn om samen in slaap te vallenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik slaap, wil ik 'alleen liggen' , dus dan heb je er toch niks aan
in het dekbed rollen
Maar tegen elkaar aan liggen is ook leuk, arm erover heen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik slaap, wil ik 'alleen liggen' , dus dan heb je er toch niks aan
in het dekbed rollen
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:34 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja ik heb ook ruimte nodig.. maar het is wel fijn om samen in slaap te vallen
En in het dekbed rollen vind ik ook zo benauwd.
Oh help, een KLB topic met inhoud
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar tegen elkaar aan liggen is ook leuk, arm erover heen.
Juist, zo doe ik het ook. Piece of cake.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef SG-sam het volgende:
Het kan nog simpeler, draai de hoes binnenstebuiten, stop je armen er in en pak de punten van je dekbed vast. Draai de hoes om (over het dekbed heen dus) en tadaaaaaaaa je bent klaar!![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:15 schreef Maisnon het volgende:
Doe eens even rustig, nu heb ik zin in slapen, en in lezen, en in warcraft (sue me) terwijl ik nog superveel voor school moet doen!
Conclusie: warcraft
ik heb wat gemist, ik zweer het jequote:Op maandag 2 juli 2007 01:15 schreef Maisnon het volgende:
Doe eens even rustig, nu heb ik zin in slapen, en in lezen, en in warcraft (sue me) terwijl ik nog superveel voor school moet doen!
Conclusie: warcraft
buongiorno principessa, come sta?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat voor stumper ben jij?
plastic is the keyword..quote:Op maandag 2 juli 2007 01:33 schreef Tism het volgende:
Na 't lezen van de OP, vraag ik me af, hoe TS de afwas doet!![]()
Afwassen..quote:Op maandag 2 juli 2007 01:33 schreef Tism het volgende:
Na 't lezen van de OP, vraag ik me af, hoe TS de afwas doet!![]()
Ik kan wel koken.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:05 schreef Kjew het volgende:
Retard... een ei bakken kun je zeker ook al niet...![]()
Je keert de dekbed overtrek binnenste buiten, gaat met je handen naar de 2 hoeken, pakt je dekbed en flopt hem zo naar binnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:06 schreef Knekwurst het volgende:
Fok, is dit voor vrouwen besteed ofzo? Hoe krijgen ze dat ding er ooit fatsoenlijk in? Bij de ene hoek vastpakken en dan de ander erbij grabbelen is gekkenwerk. Wat een tyfusgedoe is het zeg! Kut dekbed in de hoes moeten stoppen!
Waarom moet ik het zelf doen trouwens, ik heb toch godverdomme geen tieten!![]()
De opening is te klein.. werkt niet goedquote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je keert de dekbed overtrek binnenste buiten, gaat met je handen naar de 2 hoeken, pakt je dekbed en flopt hem zo naar binnen.
Eitje. En dat zelfs met een dekbed van 2.00 bij 2.10 ofzo.
ik, man, heb daar geen enkel probleem mee!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:06 schreef Knekwurst het volgende:
Fok, is dit voor vrouwen besteed ofzo? Hoe krijgen ze dat ding er ooit fatsoenlijk in? Bij de ene hoek vastpakken en dan de ander erbij grabbelen is gekkenwerk. Wat een tyfusgedoe is het zeg! Kut dekbed in de hoes moeten stoppen!
Waarom moet ik het zelf doen trouwens, ik heb toch godverdomme geen tieten!![]()
koop een nieuwequote:Op maandag 2 juli 2007 10:17 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
De opening is te klein.. werkt niet goed
Dit jaquote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef SG-sam het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef daReaper het volgende:
een klb topic naar mijn hart met een maar al te bekend probleem
hoeveel topics start jij per minuut ?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:06 schreef Knekwurst het volgende:
Dan scheur of knip je dat ding over de hele breedte open. heb ik ook gedaan want ik had hetzelfde probleemquote:Op maandag 2 juli 2007 10:17 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
De opening is te klein.. werkt niet goed
nee dan kun je beter als een josti met een overtrek over je kop op bed liggen inderdaadquote:Op maandag 2 juli 2007 13:45 schreef Wolter het volgende:
Ik trek altijd dat buitenste geval over mijn hoofd. Pak dan dat ding wat in het midden gaat. Handjes de lucht in, jezelf laten vallen op het bed. En dan heel voorzichtig eruit stappen/rollen. Hoef je aan het einde ook niet als een josti dat deken heen en weer te zwiepen.
Het probleem is dat ik nogal onhandig ben en hyper. Dus ik breek nogal eens wat als ik zo ga zwiepen. Maar dat klinkt lang niet zo mooi als mijn bovenste post. Vandaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:51 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee dan kun je beter als een josti met een overtrek over je kop op bed liggen inderdaad![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoeveel topics start jij per minuut ?
binnenste buiten de hoeken pakken en dan wapperen
[afbeelding]
Serieus? Heb je nou geen rafels aan je dekbed overtrek?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dan scheur of knip je dat ding over de hele breedte open. heb ik ook gedaan want ik had hetzelfde probleem![]()
lekker, zo'n rits in je toet als je in je dekbed gaat liggen rollenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:50 schreef patricia_v het volgende:
je hebt toch ook van die dekbed overtrekken die je kan openritsen
rits open dekbed erop ritsje dicht klaar misschien is dat wat voor je
quote:
Idd. Daarom gaat dat ding er ook binnenkort uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:05 schreef Pulsy het volgende:
zeur niet en ga vieren dat je geen tweepersoons hoogslaper gekocht hebt. Geloof me, die zijn nog erger.
Kan ik jou inhuren?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:44 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Personeel inhuren?
Je hebt tieten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Maar ik heb misschien meer ervaring in het huishouden
Morgenvroeg, 7 uurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
DEAL!
Wanneer kan je beginnen, Henk van den Tillaart? If that is your real name..
Rijd Janet ook mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Morgenvroeg, 7 uur
Ik moet wel carpoolen vanuit boekel.
Nee, heb ik mezelf aangeleerd. Ik kan alles in het huishouden opzich behalve kots/poep opruimenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die ervaring? Homo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |