Bedankt, die zocht ikquote:Op zondag 1 juli 2007 23:56 schreef Hijacking het volgende:
samenvatting ?
:d;d;:D:D;d;;d:D:;d;D::D;D:;:D:
;D: ;D:; D:;d;d ::D; ;D::D ;D:
Jazeker, je leest dingen dubbel terwijl dat dus niet had gehoeven! Ik ben verdomme geen mongool, ik weet echt wel wat ik in de 5 min daarvoor heb gelezen..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:07 schreef Mrs.Solis het volgende:
Boeiend mensen, echt héél héél erg boeiend.
Bovendien kan het gedeelte boven 'klacht' gewoon weg. Reinste papierverspilling zeg ik je!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:08 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Jazeker, je leest dingen dubbel terwijl dat dus niet had gehoeven! Ik ben verdomme geen mongool, ik weet echt wel wat ik in de 5 min daarvoor heb gelezen..
Papier?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:08 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Bovendien kan het gedeelte boven 'klacht' gewoon weg. Reinste papierverspilling zeg ik je!
Deze mensen zijn tenminste sociaal voor de Alzheimer-zielen onder ons.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:08 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Jazeker, je leest dingen dubbel terwijl dat dus niet had gehoeven! Ik ben verdomme geen mongool, ik weet echt wel wat ik in de 5 min daarvoor heb gelezen..
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ben ik de enige die altijd alles uitprint?
mensen die klagen over mensen die klagenover mensen die klagen.. dat zijn pas lozers!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:37 schreef hardromacore het volgende:
Mensen die klagen over mensen die klagen![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:55 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Klacht: mensen die er vanuit gaan dat niemand de OP gaat lezen.
quote:je hebt geen klacht, ga weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |