uiteraardquote:

quote:

quote:

het is echt m'n brakke verbinding...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
of je hebt me geblokt
* Etcetera para wordt

quote:

weet ikquote:

Ik geef alleen goed adviesquote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat heb jij met goedmaakseks vanavond.....???

maar dan heb je ook geen ruziequote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geef alleen goed advies![]()
Verder heb ik niemand om iets mee goed te maken.![]()

je bekijkt het veel te positiefquote:

ojaquote:Op maandag 2 juli 2007 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou ja, dan maar niets-goed-te-maken-seks.

Ze hebben de sleutel van het huis. Op het moment is iedere kamer in het huis een reden voor seks. Die kamers moeten ingewijd wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Etcetera het volgende:
ruzie maken omdat je niets hebt goed te maken, is dat een optie? kun je daarna goedmaakseks hebben

gaat niet heel erg goed neequote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
je bekijkt het veel te positief![]()
oja, en ik kan niks meer zeggen op msn![]()

Ik zocht het stukje film waarin Optimus Prime doodgaat.quote:

Oh yeah! Nemen we meteen de schuur mee. En de gangkast. En de overloop.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ze hebben de sleutel van het huis. Op het moment is iedere kamer in het huis een reden voor seks. Die kamers moeten ingewijd worden![]()

Bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh yeah! Nemen we meteen de schuur mee. En de gangkast. En de overloop.

quote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben de sleutel van het huis. Op het moment is iedere kamer in het huis een reden voor seks. Die kamers moeten ingewijd worden![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |