Is dat niet omdat ze destijds het aantal sigaretten per pakje aangepast hadden? Staat me iets van bij nl.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:17 schreef nattermann het volgende:
Voordat het 3,80 werd was het ookal 4 euro.
Huilie
omdat het van 20 naar 19 sigaretten ging toch? weet niet zeker hoor, rook zelf nietquote:Op zondag 1 juli 2007 19:17 schreef nattermann het volgende:
Voordat het 3,80 werd was het ookal 4 euro.
Huilie
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Gloeidoos het volgende:
En straks heb jij ook kanker![]()
;D ;D: d;D
:d ;dd;!!!1
zoals jij?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Gloeidoos het volgende:
En straks heb jij ook kanker![]()
;D ;D: d;D
:d ;dd;!!!1
Je moet niet zo zeuren, de kanker die je hier later van krijgt wordt weer vergoed door de ziektekostenverzekering(onterecht)quote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef Dibble het volgende:
REGERING!! Ik dus ff Pakje Marlboro checken bij de shop en wat blijktfuckin 20 cent duurder
![]()
ter samenvatting:
eerst : 3.80
nu : 4 dikke vette euro's :'(
Willen die gasten mij blut hebben ofsow WTF! Beetje sneaky prijzen verhogen over het hele land![]()
![]()
Ik kan al raden hoeveel ik over een jaartje voor een pakje moet neerdreunen ja daaaaaaaghIn het buitenland kosten ze veel minder
![]()
Klacht: Preutste prijsverhogingen!
En huily's die roken beginnen te bashen niet reageren plz, ik stop niet en houd van die kankerstaven
![]()
Mensen die andere mensen helpen kanker te krijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:31 schreef Aanvoerder het volgende:
In Kiev was het lekker goedkoop. Had het eerder gezegd, had ik een paar sloffen voor je mee kunnen nemen. Ik rook zelf niet.
het was meer om hem te jennen met een gemiste kans. Whehehe...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen helpen kanker te krijgen![]()
Mensen die kanker willen hebben moeten dat toch zelf wetenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen helpen kanker te krijgen![]()
Hopelijk houdt 'ie ook net zo veel van zuurstofflessen later.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |