Mensen die die posts serieus nemenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
Leuke mensen zijn jullie die andere mensen letterlijk deze ziekte toewensen.
Elke zonnestraal die jullie oppakken verhoogd de kans op de ziekte die jij deze persoon toewenst.
Ik hoop dat je er van bewust bent.. tss zielige reacties
Wat een onzin zeg, het is niet voor niks een VERZEKERING. Als jij aangereden wordt doordat je niet goed opgelet hebt, dan wil je toch ook dat dit vergoed wordt, terwijl het in dit geval ook je eigen schuld isquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef oppertweaker het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, de kanker die je hier later van krijgt wordt weer vergoed door de ziektekostenverzekering(onterecht)
Joa, daar ben ik me wel van bewust. Ik ga er niet voor in de schaduw lopen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
Elke zonnestraal die jullie oppakken verhoogd de kans op de ziekte die jij deze persoon toewenst.
Daarom zitten de accijnzen erop om oa die kosten te kunnen vergoeden dat de regering andere dingen met dat geld doen is hun probleem.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef oppertweaker het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, de kanker die je hier later van krijgt wordt weer vergoed door de ziektekostenverzekering(onterecht)
Ze kunnen steeds meer tegen kanker doen en ja iets wat zeldzamer is kost meer hequote:Op zondag 1 juli 2007 20:55 schreef Schijtgeit het volgende:
Toen ik begon met roken( 10 jaar geleden) kostte een pakje marlboro 5 gulden
Ik zie nu pas in waar wij allemaal mee bezig zijn, hoe kunnen we?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
Ja net zoals die belachelijke rookpalen op het station sta je daar met zn allen om zo een zielige paal heen waar allemaal rook uitkomt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Devolution het volgende:
Rokers zijn een bedreigde diersoort. Overal wordt op ze gejaagd (economisch) en hun natuurlijke omgeving wordt steeds kleiner (rookverbod).
Hehehe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |