Jezus, wtf is er loos daar...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef jassy het volgende:
En nu dus weer streamlock
Ja precies, 1 keer een streamlock zou betekenen dat ze een 'hype' willen veroorzaken, maar 20 locks in 3 seconden gaat te ver. Dus ik denk dat het echt is.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:09 schreef eeff het volgende:
Ik denk dat er geen streamlock zou zijn als Jaap dit allemaal acteert, met medeweten van DGK
dan lijkt het me handiger om jaap helemaal buiten beeld te houden...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja precies, 1 keer een streamlock zou betekenen dat ze een 'hype' willen veroorzaken, maar 20 locks in 3 seconden gaat te ver. Dus ik denk dat het echt is.
Amateurs .quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
17:05 - Jaap in de put
van tien
Bruiloft gaat toch door?
Het lijkt me sterk dat ze daar populair door worden...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wacht... Amoebe, Brainless en Nix moeten populairder worden, vandaar de streamlock, zijn we veroordeeld te "luisteren" naar hunnie
Daar kun je echt niet naar luisteren, dat is een soort TERROR voor je oren en dat moet je niet willen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wacht... Amoebe, Brainless en Nix moeten populairder worden, vandaar de streamlock, zijn we veroordeeld te "luisteren" naar hunnie
Niks van aantrekken.....quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
17:05 - Jaap in de put
Bij Jaap wil het vandaag allemaal niet lukken. Met een lang gezicht is hij achter de piano gaan zitten, maar na enkele noten houdt hij weer op en schudt het hoofd. Lieke komt hem even opzoeken en probeert hem een beetje op te beuren. “Wil je wat drinken?”, vraagt ze wanneer ze ziet dat haar poging weinig succes heeft. “Ja. Water”, commandeert de bruidegom-in-spé. Kom op, Jaap! Beetje vrolijker!
van tien
Bruiloft gaat toch door?
Heel vals ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:14 schreef Meganog het volgende:
Een nietszeggend gesprekje over roken, begeleid door nogal vals 'gitaarspel'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |