quote:Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
Ik wacht op de post waarin het voorkomen van de feminist even lekker beeldend wordt uitgedrukt
is dat die char daar rechst achter?quote:
Hoi.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:56 schreef Alicey het volgende:
Het topic valt me mee. Ik had frustraties van de TS verwacht hier.
TS heeft zelfs wel een beetje gelijk.
We faxen je wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoi.Is Petra al klaar met het eten? Dan kom ik zo naar de woonkamer.
![]()
![]()
Damn...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:01 schreef Vampier het volgende:
feministen zijn vrouwen met een negatief zelfbeeld, ze weten zichzelf niet op de maatschapij te projecteren en maken van hun probleem jouw probleem. De frustratie ligt vooral ten grondslag aan hun opvoeding en seksleven of eerder een gebrek daaraan. Door een onderdrukking van hun seksuele geaarheid en hun schijnbare superieuriteits gevoel komen extremistische waanbeelden naar buiten.
Okequote:Op zondag 1 juli 2007 19:01 schreef Vampier het volgende:
feministen zijn vrouwen met een negatief zelfbeeld, ze weten zichzelf niet op de maatschapij te projecteren en maken van hun probleem jouw probleem. De frustratie ligt vooral ten grondslag aan hun opvoeding en seksleven of eerder een gebrek daaraan. Door een onderdrukking van hun seksuele geaarheid en hun schijnbare superieuriteits gevoel komen extremistische waanbeelden naar buiten.
Lieve heiden6. Volgens de huidige timing is uw maaltijd gereed in ongeveer 15 minuten. We hopen dat deze maaltijd u goed zal bevallen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoi.Is Petra al klaar met het eten? Dan kom ik zo naar de woonkamer.
![]()
![]()
Dat is een omgebouwde kerel ofzo ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |