Ik heb ook geen brommer. Ik heb wel 9.50 voor kip en aardappeltjes. Hopelijk krijg ik nu extra dingetjes erbij.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef Jarno het volgende:
De negertjes in Afrika hebben geeneens een deur! Of een brommer!!
Ja, dat snap ik ook nooit. Mensen bij een Chinees: "ehhhhh, doe mij maar een patat met". Of bij een roti-boer: "doe maar een broodje kaas".quote:Op zondag 1 juli 2007 17:50 schreef jordeeeh het volgende:
Tis ook een pizzatent
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nooit. Mensen bij een Chinees: "ehhhhh, doe mij maar een patat met". Of bij een roti-boer: "doe maar een broodje kaas".
DAT JE EEN PIZZA MOET BESTELLEN ACHTERLIJKE KLAPMONGOOL!!!!!quote:
Ja, want ze weten hoe ze die bakken moetenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Houtspeer het volgende:
Dus als ik een pizza bestel, komt hij sneller aan?
Nu krijgt -ie dat vieze pakje aardappelschijfjes dat sinds 1992 in de vriezer ligt voor wanneer er ooit een malloot dat zou bestellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, want ze weten hoe ze die bakken moeten![]()
ja dat heet de friturequote:Op zondag 1 juli 2007 18:09 schreef Houtspeer het volgende:
Die aardappeltjes zijn super lekker, kent iemand hier dan een aardappeltent?
Ben je dik of emo?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Houtspeer het volgende:
Ik word emotioneel van eten, snap ik ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |