Zoals de titel al zegt...ik heb ongevraagd een Veronica Magazine abonnement. Het volgende:
Gedurende 2/3 weken werd ik heeeeeel vaak (lees keer of 5 per dag) gebeld door een geblokkeerd nummer, steeds op momenten dat ik op kon nemen; ik was aan het werk. Op een gegeven moment toch maar tussendoor opgenomen. Het was een of ander callcenter mannetje van Veronica magazine.
Hij had een geweldige aanbieding voor me, een half jaar veronica magazine voor maar ¤ 14,50. Hij wilde meteen mijn adres en zo gaan noteren. Ik heb netjes aangegeven dat ik echt geen interesse heb en ook niet steeds gebeld wil worden. einde gesprek.
Vind ik deze week ineens het Veronica magazine op de deurmat (ook nog eens met verkeerd huisnummer maar goed) en gisteren een acceptgiro. Welkomst brief omdat ik een nieuw abonnee ben en bla bla bla...
Is dit normaal?
Heb al een mail naar ze gestuurd en ga morgen de brief en het magazine terugsturen met een mooi briefje erbij dat ik geen abonnee wil zijn en dat ik hier ook nooit akkoord voor heb gegeven.
Het lijkt mij voldoende maar misschien heeft iemand anders dit eerder meegemaakt en heeft mooie tips voor mij?