abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51031817
Zoals de titel al zegt...ik heb ongevraagd een Veronica Magazine abonnement. Het volgende:

Gedurende 2/3 weken werd ik heeeeeel vaak (lees keer of 5 per dag) gebeld door een geblokkeerd nummer, steeds op momenten dat ik op kon nemen; ik was aan het werk. Op een gegeven moment toch maar tussendoor opgenomen. Het was een of ander callcenter mannetje van Veronica magazine.

Hij had een geweldige aanbieding voor me, een half jaar veronica magazine voor maar ¤ 14,50. Hij wilde meteen mijn adres en zo gaan noteren. Ik heb netjes aangegeven dat ik echt geen interesse heb en ook niet steeds gebeld wil worden. einde gesprek.

Vind ik deze week ineens het Veronica magazine op de deurmat (ook nog eens met verkeerd huisnummer maar goed) en gisteren een acceptgiro. Welkomst brief omdat ik een nieuw abonnee ben en bla bla bla...

Is dit normaal?

Heb al een mail naar ze gestuurd en ga morgen de brief en het magazine terugsturen met een mooi briefje erbij dat ik geen abonnee wil zijn en dat ik hier ook nooit akkoord voor heb gegeven.

Het lijkt mij voldoende maar misschien heeft iemand anders dit eerder meegemaakt en heeft mooie tips voor mij?
pi_51032663
Voor een overeenkomst heb je de wilsovereenstemming nodig van twee partijen. Dit kan mondeling of schriftelijk.

Als je zeker weet dat je niet schriftelijk iets heb ondertekend en dat je niet op een onbewaakt moment ja hebt gezegd tegen het callcentermannetje, dan beroep je je in je mail/brief op de omstandigheid dat je geen overeenkomst heb gesloten en dat je dus geen prijs stelt op het toezenden van de Veronica en dat je hem zeker niet gaat betalen. Mochten zij van mening zijn wel een gesloten overeenkomst te hebben, dan moeten zij dit dan maar aantonen.
Quinn Dexter
pi_51032868
bedankt voor je reactie.

Weet heel zeker dat ik niets heb getekend en ook heel zeker dat ik geen ja heb gezegd. heb letterlijk gezegd: ik heb geen interesse. toen vroeg hij mijn adres en herhaalde ik nogmaals dat ik geen interesse in een abo heb. stilte en toen zei hij: nog een fijne dag...einde gesprek.
pi_51033126
Ik zou trouwens ook ff een belletje doen naar het bedrijf die je dat aanbod deed (als je de naam nog weet), dit is natuurlijk geen stijl!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')