dat is toch die nerd van die fake foto's in cul?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef Tomasso het volgende:
Hoi ispei24/editor2/sanni.
Ik wist het ik wist het ik wist het!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef Tomasso het volgende:
Hoi ispei24/editor2/sanni.
Ja, en van nog andere subfora. Gelet op de schrijfstijl zie ik weer veel overeenkomsten.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dat is toch die nerd van die fake foto's in cul?
Dat is dus echt totaal niet waar. Hoe triest moet je zijn om over zelf-verzonnen dingen te gaan klagen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Rossoneri het volgende:
Feyenoord supporters roepen ieder seizoen dat ze kampioen worden, ff een paar aankoopjes gedaan en ze denken meteen dat ze er weer zijn. Ach ja het niveau van de club zullen we maar zeggen.
Totaal niet waar zeg je? Toch echt zeer zeker wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dus echt totaal niet waar. Hoe triest moet je zijn om over zelf-verzonnen dingen te gaan klagen.
Het is gewoon pure bullshit. En waarschijnlijk ken je alleen zwakzinnigen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:53 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Totaal niet waar zeg je? Toch echt zeer zeker wel.
Voorbeeldje: De VI (Voetbal International) bijna elke keer als het nieuwe seizoen begint staat er op de voorkant: Feyenoord gaat voor het kampioenschap, of iets in die zin. Ook bijna alle Feyenoord supporters die ik ken roepen het ieder jaar weer, alhoewel het na het afgelopen seizoen wel wat meevalt.
Zelfverzonnen dingen hou toch alsjeblieft op.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure bullshit. En waarschijnlijk ken je alleen zwakzinnigen.
Ja. Feyenoorders roepen juist nooit dat ze kampioen worden, omdat het negen van de tien keer een 'tussenjaar' wordt. Het is echt totale onzin die je verkoopt.quote:
Dat zou ik de VI er nog maar eens op naslaan. Het is niks voor niks de Veyenoord International wat een feyenoord blad is dat ook zegquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Feyenoorders roepen juist nooit dat ze kampioen worden, omdat het negen van de tien keer een 'tussenjaar' wordt. Het is echt totale onzin die je verkoopt.
Voetbal is oorlog he.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:14 schreef Alicey het volgende:
Wat maakt het allemaal uit? Als hullie cluppie het voetballen niet wint slaan hullie je binnenstad kort en klein en hebben ze toch nog gewonnen.
VI is er juist telkens voor de kleintjes, AZ en Twente etc.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Dat zou ik de VI er nog maar eens op naslaan. Het is niks voor niks de Veyenoord International wat een feyenoord blad is dat ook zeg![]()
En dat uit de mond van een Ajacied. Het is dus bewezen dat dit topic nergens op slaat ergo slotje.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
VI is er juist telkens voor de kleintjes, AZ en Twente etc.
Als er supporters zijn die zeiken over hun eigen club zijn het Feyenoorders wel.
hockey?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef Mark_Rutte het volgende:
Voetbal is per definitie voor paupers.
Alles beter dan dat volkse voetbal.quote:
Zegt iemand met de nickname Mark_Rutte.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:46 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Alles beter dan dat volkse voetbal.
Erg veel intellect vergt het niet om achter een stukje leder aan te hollen, en eventueel na de wedstrijd met de tegenpartij op de vuist te gaan.
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:38 schreef Emimich het volgende:
Dit is idd veel leuker!![]()
Mark Rutte: http://www.harmonienederw(...)laagden/IMG_2866.jpg
Het vergt ook niet veel intellect om alles hautain te beschrijven als 'volks', zonder het ook maar in dat elitaire koppie van je te halen om met iets nieuwers dan 'simplistische beschrijving van activiteit nr. 3839' te komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:46 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Alles beter dan dat volkse voetbal.
Erg veel intellect vergt het niet om achter een stukje leder aan te hollen, en eventueel na de wedstrijd met de tegenpartij op de vuist te gaan.
Haha, en wie is dat dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 02:38 schreef Emimich het volgende:
Dit is idd veel leuker!![]()
Mark Rutte: http://www.harmonienederw(...)laagden/IMG_2866.jpg
Net doen alsof je het niet weet.quote:
Ik ken geen van de personen op de betreffende foto.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:57 schreef Red_85 het volgende:
ze hebben allemaal een overdosis gehad en wanneer er nog eentje komt denk ik dat ze allemaal gaan hyperventileren en dat sommige dood neervallen.
bosz mag nog lekker een tijdje doorgaan met aankopen.
volgend jaar de fiod weer op bezoek. ik hoop dat ze nog koffie kunnen betalen daar in rotterdam
geldt trouwens ook voor die zielepootjes uit eindhoven. altijd de arrogantie van de Amsterdammers verachten en nu het zelf doen omdat je toevallig een paar keertjes die schaal mocht knuffelen. heel stoer. hoogmoed komt voor de val zullen we maar zeggen. voor beide clubs gaat dat op.
Mnja, er is maar 1 club met een constante aantal leden en dat is feyenoord. Ajax en Psv hebben alleen veel leden als het goed gaat, gaat het fout dan zwaaien de vlaggetjes al na 1 wedstrijd. Feyenoord heeft echte fans, ajax en psv fans zweven tussen de beide clubs in, wie er beter is daar gaan ze voor.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
En ook prachtig hoe ze daar nou allemaal in een keer stoer doen
Vorig seizoen liepen ze nog te huilen...
net als gio met psvquote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef Yozzz het volgende:
Makaay heeft met Ajax gesproken, maar ging liever naar Feyenoord. Wát een huilie-topic.
Wat een bullshit weer, jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he? De kuip zat lekker vol vorig seizoen zeker?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mnja, er is maar 1 club met een constante aantal leden en dat is feyenoord. Ajax en Psv hebben alleen veel leden als het goed gaat, gaat het fout dan zwaaien de vlaggetjes al na 1 wedstrijd. Feyenoord heeft echte fans, ajax en psv fans zweven tussen de beide clubs in, wie er beter is daar gaan ze voor.
vorig seizoen was een drama, maar de ajax supporters reageren al op zo'n manier als er 1 wedstrijd word verloren. Maar het mooiste vind ik dat een feyenoorder durft toe te geven dat deze kudt speelt, bij een ajaxied en vooral de trainer ligt het altijd aan de scheids of het veld, ten cate gaf zelfs de media de schuld van het slechte presteren. triest volkje![]()
Redelijk gevuld ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer, jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he? De kuip zat lekker vol vorig seizoen zeker?![]()
Wedden dat ie nu met de toeschouwersaantallen van de play-offs aankomt.quote:
Oh oh, neus lang..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer, jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is he? De kuip zat lekker vol vorig seizoen zeker?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:30 schreef sipper het volgende:
Ik ben blij dat Feyenoord ook weer een team heeft dat voor een uefa-cup plek kan strijden![]()
In de 21e eeuw is er maar 1 topclub: PSV![]()
1999/2000 - PSV
2000/2001 - PSV
2001/2002 - Ajax
2002/2003 - PSV
2003/2004 - Ajax
2004/2005 - PSV
2005/2006 - PSV
2006/2007 - PSV
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
waarom reageert jij dan kneusje ?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef Camplo het volgende:
Dit topic openen is zieliger dan die kneuzen uit de havenstad te laten denken dat ze kampioen worden.
Die waren afgelopen jaar nergens en dit jaar ook niet.
Let maar op.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Posdnous het volgende:
Ajaxgedrag kun je niet eens leren, daar moet je in je hart kneus voor zijn.
link?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dat is toch die nerd van die fake foto's in cul?
*proest.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Posdnous het volgende:
Ajaxgedrag kun je niet eens leren, daar moet je in je hart kneus voor zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |