dat is toch die nerd van die fake foto's in cul?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef Tomasso het volgende:
Hoi ispei24/editor2/sanni.
Ik wist het ik wist het ik wist het!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:16 schreef Tomasso het volgende:
Hoi ispei24/editor2/sanni.
Ja, en van nog andere subfora. Gelet op de schrijfstijl zie ik weer veel overeenkomsten.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dat is toch die nerd van die fake foto's in cul?
Dat is dus echt totaal niet waar. Hoe triest moet je zijn om over zelf-verzonnen dingen te gaan klagen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Rossoneri het volgende:
Feyenoord supporters roepen ieder seizoen dat ze kampioen worden, ff een paar aankoopjes gedaan en ze denken meteen dat ze er weer zijn. Ach ja het niveau van de club zullen we maar zeggen.
Totaal niet waar zeg je? Toch echt zeer zeker wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dus echt totaal niet waar. Hoe triest moet je zijn om over zelf-verzonnen dingen te gaan klagen.
Het is gewoon pure bullshit. En waarschijnlijk ken je alleen zwakzinnigen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:53 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Totaal niet waar zeg je? Toch echt zeer zeker wel.
Voorbeeldje: De VI (Voetbal International) bijna elke keer als het nieuwe seizoen begint staat er op de voorkant: Feyenoord gaat voor het kampioenschap, of iets in die zin. Ook bijna alle Feyenoord supporters die ik ken roepen het ieder jaar weer, alhoewel het na het afgelopen seizoen wel wat meevalt.
Zelfverzonnen dingen hou toch alsjeblieft op.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure bullshit. En waarschijnlijk ken je alleen zwakzinnigen.
Ja. Feyenoorders roepen juist nooit dat ze kampioen worden, omdat het negen van de tien keer een 'tussenjaar' wordt. Het is echt totale onzin die je verkoopt.quote:
Dat zou ik de VI er nog maar eens op naslaan. Het is niks voor niks de Veyenoord International wat een feyenoord blad is dat ook zegquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Feyenoorders roepen juist nooit dat ze kampioen worden, omdat het negen van de tien keer een 'tussenjaar' wordt. Het is echt totale onzin die je verkoopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |