quote:Op zondag 1 juli 2007 15:43 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat Jaap gisteren zelf te horen gekregen heeft dat hij gescript komt te overlijden in DGK,

Na DGK is hij zo weer vergetenquote:

nou ik niet, ik vind haar zo'n enorme trut dat ze noet snel iets goed doet in mijn ogen, nu is ze vast uit op dr tv momentje, die komen in het gedrang nu nadia er is.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef Kinga het volgende:
Awww, ik vind Amanda echt aandoenlijk nu
[afbeelding]

zij heeft zo'n rare platte kont, bij het overige lichaam van haar zou je denken dat ze een enorme koeien-kont zou hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
Nadia is naakt onder die rok

jaap heeft een nieuwe vriend weet je nog? jaap liet Huub barsten. Dennix is zijn dikke maat.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef Rotterdammert het volgende:
waar is huub nu om zijn vriend te steunen?

Sites met veel hits kunnen veel waard worden.. vanwege advertentie sheit enzo...quote:Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef eeff het volgende:
Hoezo kingjaap.nl 30.000 euro waard?

ja den Doennix liep vannacht te lachen erg invoelend allemaal...echt een maatjequote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
jaap heeft een nieuwe vriend weet je nog? jaap liet Huub barsten. Dennix is zijn dikke maat.

het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuldquote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef Kinga het volgende:
Awww, ik vind Amanda echt aandoenlijk nu
[afbeelding]

Geef haar nu ook eens wat krediet ze pas 19 en heeft echt te weinig hersens om door te hebben dat dit een tv moment zou kunnen zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ik niet, ik vind haar zo'n enorme trut dat ze noet snel iets goed doet in mijn ogen, nu is ze vast uit op dr tv momentje, die komen in het gedrang nu nadia er is.

MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactiequote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuld

HET IS EEN MAN GEWEEST! Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die kont is van dezelfde soort als die van Kelly.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zij heeft zo'n rare platte kont, bij het overige lichaam van haar zou je denken dat ze een enorme koeien-kont zou hebben

ik moet wel lachen om jou .........................jij ben een mannelijke amanda.....onschuld hahaquote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het allerliefste schatje, zo'n engeltje zou je met de feestdagen in de kerstboom plaatsen, pure onschuld

is het de tijd van de maand of zit je in de overgangquote:Op zondag 1 juli 2007 15:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
MUTE...... ik word eigenlijk schijtziek van jou en dit is dus mijn laatste reactie

Weet ik ook wel, maar sommige mensen gaan nou eenmaal teveel op in het spel van DGK heet, en hebben geen eigen leven blijkbaar. Het is maar for fun van BBoon en ik doen en mensen gaan daar te serieus op in, te sneu gewoon. Maar ik ga lekker genieten van de zon, jullie veel streamplezier!quote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat mensen zo ver gaan, dreigementen enzo.
De mooie liedjes van jou , in combi met Boon.![]()

Nee, Nadia is tot een paar jaar geleden erg dik geweest, vandaar die vreemde hobbelige vormen en celulites op der belly. En ook dat ze Jaap begrijpt in zijn afvalrace.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
HET IS EEN MAN GEWEEST! Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die kont is van dezelfde soort als die van Kelly.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |