Ik vind het maar raar dat ze haar nu al interviewen; ze zit er nog maar net.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Andries aan de telefoon met Nada.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:03 schreef Leandra het volgende:
Misschien kan er weer on-topic gepost worden ipv van dat eeuwige gezeik van en over die stoephoer en haar blinde fan?!
Ze is wel grappig.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat ze haar nu al interviewen; ze zit er nog maar net.
Oh, het is voor een kort stukje. Later komt Andries langs voor een groot interview.
wat een leeghoofd dat mens brrrquote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Nada MUTE, dit verhaal kennen we al.
Ik vind trouwens wel dat hij er geschikt voor is, gaat goed om met de bewoners, leuke interviews met best aardige vragen, heb alleen zijn stukken nooit gelezenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:07 schreef Kinga het volgende:
Wel apart dat Andries voor de Party werkt.
En zijn collega waar hij het net over had is Chantal uit BB5.........quote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef CoT het volgende:
Andries zat toch in BB3?
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef CoT het volgende:
Andries zat toch in BB3?
Doet ie volgens mij al een paar jaar, begonnen met een column over BB. Op zich niet zooo raar trouwens, hij heeft lerarenopleiding Nederlands gedaan en als je dan niet voor de klas wilt kun je prima voor een tijdschrift gaan schrijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:07 schreef Kinga het volgende:
Wel apart dat Andries voor de Party werkt.
Ik moet bekennen dat ik het geluid wel aan heb staan maar niet luisterquote:Op zondag 1 juli 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is wel grappig.
Andries: wacht even hoor, gaat van alles mis met de auto. . .heb je de koppeling in?
Nadia: zit er een vrouw achter het stuur?
![]()
en hij is natuurlijk geschikt om erachter te komen of Nadia inderdaad ooit een man is geweest.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind trouwens wel dat hij er geschikt voor is, gaat goed om met de bewoners, leuke interviews met best aardige vragen, heb alleen zijn stukken nooit gelezen
graagquote:Op zondag 1 juli 2007 16:08 schreef kleinzusje het volgende:
Robert heeft gepoogd ook over meer te schrijven dan Amanda, maar veel users hier maken hem af. Misschien een idee om daar eens naar te kijken.
Robert tovert ook bij mij een glimlach op mn gezicht , maar veel wannebee newbee mods gaan zo off topic, terwijl ze bij iedereen verkondigen dat niet te doen.
tip: Robert: lekker door posten, stream gerelateerdtip anderen: Huub blijven aanbidden en Robert met rust laten als hij ontopic post. Of stuur een gezellig PM etje naar een mod om over hem te klagen.
Nu ben ik even mod wannebee, maar laat een user met rust en post over wat je ziet.
jaap is heel moeilijk te peilen, hoe serieus je hem moet nemen is mij niet duidelijk......quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Jaap een beetje triest vind nu?
Ok, origineel ist niet maar toch vind ik het treffend.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het geluid wel aan heb staan maar niet luisterEn opmerkingen over vrouwen en rijden (of mannen en bier of vreemdgaan) vind ik niet zo ehm... origineel meer
![]()
Jaap is triest, maar is het echt of gespeeld?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
+1.quote:
Mij ook niet. Ik vind het nogal wat om te stellen dat deze dag nog erger is dan die waarop zijn broer overleed.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaap is heel moeilijk te peilen, hoe serieus je hem moet nemen is mij niet duidelijk......
Beetje wel maar ik vooral nieuwsschierig en vind het maar niks dat het zo geheim wordt gehoudenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
en gaan sporten en lekker eten, het theater.... dat is voor mij een hele vreemde reactie op een traumatische gebeurtenisquote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik vind het nogal wat om te stellen dat deze dag nog erger is dan die waarop zijn broer overleed.
Ken je het nummer "Geld Drank en Lekkere Wijven is waar het in het hele leven om gaat, daar kun je nooit genoeg van krijgen dat maakt het leven de moeite waard" van Peer Mullens niet de vroegere hoofdredacteur van de Candyquote:Op zondag 1 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het geluid wel aan heb staan maar niet luisterEn opmerkingen over vrouwen en rijden (of mannen en bier of vreemdgaan) vind ik niet zo ehm... origineel meer
![]()
Ik ga niet meejanken omdat iemand anders huilt en niet weet waarom. Als ik de oorzaak wist zou ik misschien mee kunnen leven.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:12 schreef Kinga het volgende:
Was dat ook met Gert-Jan?quote:
En wat te denken het favoriete nummer van Elly de pp "Geil moet ze zijn"?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ken je het nummer "Geld Drank en Lekkere Wijven is waar het in het hele leven om gaat, daar kun je nooit genoeg van krijgen dat maakt het leven de moeite waard" van Peer Mullens niet de vroegere hoofdredacteur van de Candy
Ik krijg het gevoel dat hij behoorlijk aan het overdrijven is, misschien voor bepaalde TVmomenten.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik vind het nogal wat om te stellen dat deze dag nog erger is dan die waarop zijn broer overleed.
Hahaha, ik moet soms zo om je lachenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jaap ligt met zijn hoofd op de piano.
Heeft ie dat ook allemaal gedaan? (ik ben er net) Nou ja, sommige mensen kunnen dat (ik denk aan Theodoor Holman die op de middag van de moord op zijn vriend Van Gogh gewoon zijn radioprogramma deed).quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en gaan sporten en lekker eten, het theater.... dat is voor mij een hele vreemde reactie op een traumatische gebeurtenis
Als streamer laat ik me niet playen door ene KingJaap. Van hem wil ik keiharde bewijzen...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap is triest, maar is het echt of gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |