Alsjeblieft niet. Een graadje of 25 met een klein beetje wind, dan ben ik tevreden. Bij 30+ smelt ik weg en wordt ik chagerijnigquote:Op zondag 1 juli 2007 15:07 schreef Reki het volgende:
het 1 juli![]()
Nu zou het eigenlijk wel 30+ graden mogen zijn![]()
in je eigen zweet jaquote:Op zondag 1 juli 2007 15:13 schreef Ziewoarut het volgende:
30 graden is goed! Kan ik tenminste zwemmen!
Precies, ik hou er niet van als ik 's nachts in mijn bed drijf en als ik zelfs maar aan iets denk, breekt het zweet me al uit.quote:
Dit is een droomzomerquote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef SpecialK het volgende:
Wat voor een klotezomer is dit. Ik waai hier godverdomme weg
een heerlijke zomer dusquote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef SpecialK het volgende:
Wat voor een klotezomer is dit. Ik waai hier godverdomme weg
Airconditioningquote:Op zondag 1 juli 2007 15:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies, ik hou er niet van als ik 's nachts in mijn bed drijf en als ik zelfs maar aan iets denk, breekt het zweet me al uit.
Als je een pas gewassen kledingstuk bent wiens levensambitie het is om door een orkaan meegenomen te worden om daar in volle vrijheid rond te wapperen in een orgastisch vertoon van (ver)krachtig natuurgeweld.quote:
Airco is tegenwoordig heul nietmeer zo duur.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:56 schreef thedude0 het volgende:
[..]
en wie gaat dat betalen ? juist. daarom is de zomer kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |