I think we've...quote:
TE LAAT KLOOTZAK!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.
Bonjour!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:45 schreef drs_Kiwi het volgende:
Allô
Nu ben ik misselijkquote:
NEE!quote:
Ditoquote:
Je maakt me baaaaang!!!!quote:
Waar bemoei jij je mee?!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef drs_Kiwi het volgende:
Zijn er hier soms nog mensen met een ruggegraat te vinden? *zucht*![]()
Hai.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef drs_Kiwi het volgende:
Zijn er hier soms nog mensen met een ruggegraat te vinden? *zucht*![]()
Snap het nu pas...quote:
Oh, je had een nieuwe trui gekocht dusquote:Op maandag 2 juli 2007 13:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Snap het nu pas...
Mijn post stond los van jullie posts(werkfrustraties...)
Wie dat schrijft ookquote:Op maandag 2 juli 2007 13:50 schreef Bupatih het volgende:
ʞǝb sı ʇsǝǝ1 ʇıp ǝıʍ
Dat koste me twee stappen om te ontcijferen!quote:
OMG dan ben je door het sufste deel heen en wordt het vanaf nu alleen maar toffer!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Re het volgende:
een hallo vanuit zonnig Amsterdam
We zijn door LOST 1&2 heen, alleen nog de extra's...
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat koste me twee stappen om te ontcijferen!![]()
Ik schreef het op zijn Schoklands, maar die aloude schrijfwijze is aan jou duidelijk niet besteedquote:
Is seizoen 3 nou al afgelopen in Amerika? Zo ja, heb ik wat te downloadenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG dan ben je door het sufste deel heen en wordt het vanaf nu alleen maar toffer!![]()
![]()
![]()
Afgelopen seizoen was Lost echt de beste serie van allemaal![]()
![]()
![]()
Ik vond die cliff juist best freakyquote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is seizoen 3 nou al afgelopen in Amerika? Zo ja, heb ik wat te downloaden
Ik vond de cliff van seizoen 2 maar suf trouwens
Schokland, Schmokland. Je praat gewoon poep!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik schreef het op zijn Schoklands, maar die aloude schrijfwijze is aan jou duidelijk niet besteed![]()
Gedoe met die knopquote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond die cliff juist best freakyMaar hij is wel een beetje over the top ja
![]()
Anywayz, seizoen 3 is inderdaad al afgelopen... binnenkort komt de dvd uit, maar downen kun je natuurlijk nu al!![]()
Ik heb overigens alle eps nog op mijn compu staan geloof ik![]()
The Button was juist tof!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gedoe met die knop! Nee, dat hoefde van mij niet
*Bitlord opstart*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
The Button was juist tof!![]()
Alleen duurde het gedoe daarmee veeuuuls te lang
Dat bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
In seizoen 3 is het tempo veel beterquote:
jemig, dat zou toch zomaar kunnen kloppenquote:What color is your soul painted?
Black
Your soul is painted the color black, which embodies the characteristics of modernity, formality, power, sophistication, elegance, wealth, mystery, style, anger, sadness, remorse, rebellion, loss, discord, confusion, and absorbing negativity. Black falls under the element of Earth, and symbolizes outer space and the universe, and in some cultures black represents fertility and wisdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |