Jij bent niet online anders... Of begrip ik je nu verkeerd?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef Dizer het volgende:
Kollere, anders open je msn of zo.
Het was maar een kroeg en het was maar de Black & White.
Psst... heeft iemand nog geprobeerd die lamp die door iedereen verkracht is mee te nemen?![]()
![]()
Ben je nog steeds dronken of zo? Want je begrijpt mijn humor niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent niet online anders... Of begrip ik je nu verkeerd?
Ik ben niet meer dronkenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je nog steeds dronken of zo? Want je begrijpt mijn humor niet.
Ik doe alsof ik het meen maar in het klein heb ik toch wel verdriet.
Gaat een beetje moeilijk als je blijkt al een afspraak te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet meer dronken![]()
Wel halfblinden ik heb vannacht een bloedneus gehad
En je had gewoon moeten komen!![]()
Dan nam je die persoon meequote:Op zondag 1 juli 2007 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als je blijkt al een afspraak te hebben
Een man van 42 en een man van 72quote:Op zondag 1 juli 2007 19:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan nam je die persoon mee
Naja, er is nog een filmpje van
Dat had helemaal niet opgevallenquote:
Die staat er maar 2 keer op ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Als er een zeker persoon op staat hoef ik ze niet te zien
Is goedquote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2 keer teveelmeld anders maar op welk nr dan klik ik die voorbij zonder te kijken
Ok, dan nietquote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor zo'n drama is t ook niet
just kidding
quote:
Nee, alleen die 2 van Chaja en Bodje dus. Maar ik ga zo effe douchen en daarna gaan we aan de slagquote:Op zondag 1 juli 2007 20:12 schreef Sanne het volgende:
Kan ik ergens al een gedeelte bewonderen MB?
Gevoelig? ben dr al lang overheen en helemaal klaar meequote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, dan niet
Ik weet ook niet hóe gevoelig het ligt enzo
Hopelijk vanavond de foto's af![]()
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |