Idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:10 schreef Tommeh het volgende:
Verplicht in pitstraat, ook voor martin brundle tijdens race en kwali...
o ja? Martin brundle heeft dat niet als hij een gridwalk doet. kan allard kalff dat apenpakkie ook niet aantrekken zodra de race begint? dit is echt plaatsvervangende schaamte. volgens mij had hij het ook niet aan tijdens race van Monaco, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:10 schreef Tommeh het volgende:
Verplicht in pitstraat, ook voor martin brundle tijdens race en kwali...
gaat martin brundle hierna verslag doen vanuit de pitstraat of een box? als hij terug naar een box gaat zal dat ermee te maken hebben datie geen powerranger pak aantrekt.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:23 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
o ja? Martin brundle heeft dat niet als hij een gridwalk doet. kan allard kalff dat apenpakkie ook niet aantrekken zodra de race begint? dit is echt plaatsvervangende schaamte. volgens mij had hij het ook niet aan tijdens race van Monaco, maar dat weet ik niet zeker.
Klopt, hij is commentator, soort engelse Mol dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
gaat martin brundle hierna verslag doen vanuit de pitstraat of een box? als hij terug naar een box gaat zal dat ermee te maken hebben datie geen powerranger pak aantrekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |