lees je m 1 keer rustig door. en onderste plaatje is een kaartje van twente met gebruikers+plaatsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De OP is zķķ lang!
Maar, LDP ken ik wel van 't Hengelo topic, ja.
Oké!Bedankt
En slaapzacht![]()
jah völle wille doarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:00 schreef bobsqaud het volgende:
Kearls ik goa mooi een week op vakantie
beste er mee hiero op FOK!
tjow!
met hoeveel clubs speel je dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef Rumille het volgende:
Dit is geweldig
Eredivisie: Ajax (ik) kampioen
Bekerfinale: Ajax vs Twente
UEFA CUP finale: PSV vs Feyenoord
CL finale: Ajax vs Benfica
Oftewel, een Nederlandse club wint de 4 competities (logisch bij de 1e 2 maar toch).
En ja, ik speel soort van vals als ik verlies.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:38 schreef Rumille het volgende:
1
Alleen ik sla mn spel op vlak voor de wedstrijd en als ik verlies laad ik opnieuw. Uiteindelijk win ik.
Zo verloor ik steeds van Werder Bremen (2-1, 1-0 etc) en opeens win ik met 6-1.
jow ook wakkerquote:
ja, ook weer presentquote:
Gaat mij eigenlijk meer om managen met dit spel. Als ik wil winnen ga ik eigenlijk wel naar FIFA maar daar heb je dat hele gedoe eromheen weer niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jow ook wakker
zo is er eigelijk ook geen fuck aan he
Transformersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
welke film dan?
hmm fuck die wil ik ook zienquote:
er staat wel een review van op de frontpage. maja ik denk dat ik m wel leuk ga vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ook als je niet echt een die-hard kijker van de serie was vroeger, dan is deze film nog geweldig, prima te volgen, verhaal zit goed in elkaar
owja, ook nog een flinkevoor de humor, heb aardig wat keren dubbel gelegen van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |