aaaaah wtf heb je op je voorhoofdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:44 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Gaat je voorlopig denk ik niet lukken.
Ik had hem uit de Outlet, en daar is hij nu uit.
Staat nog wel op de site, maar alle maten (op 146 na) uitverkocht.
en hier istie dannnnnn
[afbeelding]
Nog toffer dan op het plaatje vind ik hem, en zit als gegoten
Lekker aardigquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
aaaaah wtf heb je op je voorhoofd![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ontdekt dat deze bh pas eind augustus geleverd wordt. Doe er je voordeel mee...
[afbeelding]
Mijn deelbestelling met de rokjes en hemdjes is nog steeds 'in behandeling'. Ach, met dit weer heb ik er toch weinig aan.
Zo he... waar is jouw tact gebleven? Of heb je er altijd al een gebrek aan gehad?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
aaaaah wtf heb je op je voorhoofd![]()
Ja ben een manquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef Pearl22 het volgende:
O wacht, je bent man.
Van de herencollectie heb ik inderdaad nauwelijks kennis.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:13 schreef Koningin het volgende:
Gister nog even in de winkel geweest en nog een hemdje en een t-shirt kunnen krijgen wat ik leuk vond.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe dik is deze jas? Ik zoek iets voor het voor- en najaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:58 schreef Addict89 het volgende:
Nou, bestelling binnen![]()
Gaat om deze jas:
[afbeelding]
En ook op de factuur is de 10 euro korting er 2x af, dus in plaats van voor 35 euro heb ik hem voor 15![]()
*schudt handje* klote he... Ik had echt wel gedacht dat het vannacht gesorteerd zou worden...quote:
ik hou mijn buik niet inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Je staat je buik in te houden
Ze zijn heel erg leuk en staan je ook super, maar is het rode slipje niet 1 maatje te klein? Hij trekt zo in je heup...
alleen jammer dat de cups toch iets te klein zijn voor me maarjaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Pearl22 het volgende:
Die blauwe met witte stippen is echt mooi!
Dat had ik met een zwarte vorig jaar. Dus maat groter genomen, ga ik zwemmen....vliegt ie bijna van m'n kont in het waterquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Je staat je buik in te houden
Ze zijn heel erg leuk en staan je ook super, maar is het rode slipje niet 1 maatje te klein? Hij trekt zo in je heup...
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat had ik met een zwarte vorig jaar. Dus maat groter genomen, ga ik zwemmen....vliegt ie bijna van m'n kont in het waterMoet eens kijken of ik er iets aan kan doen dit jaar.
haha ja dta is ook zo... Ik heb t ook eens gehad met een topje. Kom je van de glijbaan af, en als je dan boven komt blijkt dat het topje ineens op mn navel zitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat bedoel ikdan liever maar een beetje vet erover heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |