Hier ookquote:
Gaat je voorlopig denk ik niet lukken.quote:
Ik denk niet dat ie kwijt is. Kijk in de OP voor de uitleg over de statussen. Het moet helemaal uit Zweden komen he, dus het is er nooit binnen 2 weken eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik dacht: laat ik eens wat bestellen.
Zit ik effe op track & trace te kijken waarom het een week duurt voordat dat pakket binnenkomt, is ie kwijt
Gaar, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie kwijt is. Kijk in de OP voor de uitleg over de statussen. Het moet helemaal uit Zweden komen he, dus het is er nooit binnen 2 weken eigenlijk![]()
Klopt ja, in de winkel zit er wel 70% op veel jurken van 29,90, in de shop staan ze dan voor 24,90quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:13 schreef parselmouth het volgende:
Die sale op de site is echt wel matig! Karige kortingen enzo, in de winkel zijn de artikelen veel dikker afgeprijsd.
Ik ben juist alles wat ik van de site uit de sale heb, in de winkel voor de gewone prijzen tegengekomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:13 schreef parselmouth het volgende:
Die sale op de site is echt wel matig! Karige kortingen enzo, in de winkel zijn de artikelen veel dikker afgeprijsd.
Hij is van Divided en alleen in de winkel te koop. 29,90 geloof ik. Ik heb m ook gehad, maar hij stonkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik ben op zoek naar een regenjas in blauw of oranje, met allemaal parapluutjes erop. Kan hem op de site nergens vinden (of ik zoek verkeerd...) weet iemand of ie nog te koop is...?
Het vestje dat ik in december (!!!!) had gekocht voor kerst, was toen 12 euro (afgeprijsd). Het was een lang vestje in oa zwart met een lint. Op de site stond hij nog voor 24,90 en nu staat hij voor 19,90 in de sale ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef Pearl22 het volgende:
Soms kom ik iets in de winkel tegen wat afgeprijsd is en op de site niet en omgekeerd: het loopt idd niet synchroon.
Klopt, zelfs in de winkels zelf loopt het niet helemaal synchroon. Dan is iets in de ene winkel met 30% afgeprijsd en in de andere winkel met 50%...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef Pearl22 het volgende:
Soms kom ik iets in de winkel tegen wat afgeprijsd is en op de site niet en omgekeerd: het loopt idd niet synchroon.
Geweldige broek bijvoorbeeld voor de helft van de prijs:
[afbeelding]
Op de site istie dus nog niet afgeprijsd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |