Dat toilettasje heb ik maanden geleden besteld, zwart badstof met aangerimpelde bovenkant en dan witte afbeelding erop. Hij was er ook in het lichtroze. Toen was er ook douchegel enzo van Hello Kitty.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zag vorige week bij make-up allerschattigste Hello Kitty toilettasjes.
Heb ze echter alleen maar die keer gezien en daarna nooit weer?! Heb ik het soms gedroomd?!
Die 55 redenen ofzo? Dat had ik ook jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:50 schreef schatje het volgende:
Ik zag een half uurtje geleden een venstertje op de site staan met volgens mij de wintercollectie. Toen ik erop klikte gaf ie een paginafout. Het is nu weg.
Die is leuk!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:22 schreef ChilllayD het volgende:
Morgen is m'n pakketje hopelijk dan eens in Zwolle !
Zodat ik het eigenlijk gewoon morgen of overmorgen heb.
Er zit een vestje in,die kan ik nu wel gebruiken
[afbeelding]
Het staat af en toe bij die vakjes waar je ook de sale hebt staan, en het gebruiken van je verlanglijstje wordt gepromoot (zie vormgeving). Gewoon even op de verschillende mapjes (truien, rokken, etc) klikken en je komt t vanzelf tegen. T werkt alleen nog nietquote:
Beetje jammer jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Het staat af en toe bij die vakjes waar je ook de sale hebt staan, en het gebruiken van je verlanglijstje wordt gepromoot (zie vormgeving). Gewoon even op de verschillende mapjes (truien, rokken, etc) klikken en je komt t vanzelf tegen. T werkt alleen nog niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |