heb je t weer kapot gemaaktquote:
Ik kan echt niet stoppen met vernieuwen, na een paar minuten gaan mn handen trillen enzoquote:Op zondag 1 juli 2007 16:00 schreef Roeji het volgende:
[..]
heb je t weer kapot gemaakt![]()
![]()
Je moet gewoon van die site wegblijven, dat is t m gewoon![]()
sorry, ben een beetje melig
ah jij ook alquote:Op zondag 1 juli 2007 16:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan echt niet stoppen met vernieuwen, na een paar minuten gaan mn handen trillen enzo
hihiquote:Op zondag 1 juli 2007 16:19 schreef Roeji het volgende:
[..]
ah jij ook alIk krijg rillingen en koud zweet en ben aan het hallicuneren van sales, rokjes, bikini's, vertraagde zendingen, foute leveringen, etc.
![]()
lol,quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
hihi![]()
ik krijg visioenen van vrachtwagens van tnt voor mn huis met ladingen jurkjes
haha, zo'n leuke wollen pofbroek ipv dat enige rokjequote:Op zondag 1 juli 2007 16:29 schreef Roeji het volgende:
[..]
lol,![]()
Of dat ipv hetgeen ik besteld heb ik die verschrikkelijke wintercollectie thuis gestuurd krijg![]()
Zullen we stiekem maar weer OT gaan voor we op onze donder krijgen.
Ja dit is een beetje het extreme denk ik, net als die hippie broek met tuniek, die groen witte van de spring collection, die doen alleen de die hards aanquote:Op zondag 1 juli 2007 17:05 schreef Ri-Klain het volgende:
TVP en frustratie uiting vanwege de site die weer eens off is![]()
Verder is de nieuwe collectie idd een beetje vormeloze hobbezakken modeAl hoop ik wel op normale dingen in de winkel, dit is natuurlijk lang niet alles. Maar die groene lange trui is wel ERRUG leuk
Hopen dat ie snel te bestellen is
![]()
Kreeg net rond 21.30 te zienquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Chanty87 het volgende:
Wij zijn rond 21.00 uur weer bereikbaar.
Gaat niet helemaal voorspoedig zo te zien.
Wat kostte die nog? Of was ie niet in de sales?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:15 schreef Syrena het volgende:
Er lagen wel nog enorm veel hopen van mijn broek die ik hierboven aanheb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |