Begrijp ik het nou goed dat je pakketje binnen kwam terwijl hij bij TNT nog op Manco stond?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Pakketje is binnen!!! Ik ga nu passen
Ja...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je pakketje binnen kwam terwijl hij bij TNT nog op Manco stond?
Whehehe. Nou, dan heb IK zelfs nog hoop dat mijn pakketjes ook nog binnenkomen deze week.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja...Nouja, ik heb nu weer gekeken en nu staat hij wel verwerkt enzo, maar toen ik vanochtend om 8 uur keek stond ie nog gewoon op Manco!
En, en en?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja, die is het!
is goed, ik maak ff een foto als ik m heb (ben nu op werk, dus hoop dat de buren thuis zijn om het pakketje aan te nemen!)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef Greys het volgende:
OH JOY OH JOY OH JOY!!!!!
Bij alledrie de bestellingen op de TNT staat ineens "Chauffeur is onderweg".
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
* Greys rondedansje maakt
Waar op de site staat dat nachtsetje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Het rokje is eruit gegooidEn het nachtsetje is te klein (maatje XS is écht te strak)... Ik geloof dat er hier wel een aantal mensen waren di ehem leuk vonden, heeft iemand er interesse in, anders gaat ie terug...
[afbeelding]
Setje linksonder. Het is wel een heel mooi setje
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef Greys het volgende:
OH JOY OH JOY OH JOY!!!!!
Bij alledrie de bestellingen op de TNT staat ineens "Chauffeur is onderweg".
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
* Greys rondedansje maakt
Die heb ik in het zwartquote:
Ook 3 acceptgiro's natuurlijkquote:
Hij staat e rniet meer op. T schijnt toeval geweest te zijn toen ik ging bestellen dat hij er was, schijnt al een paar collecties oud te zijn. Het is 100 polyester en héérlijk zacht. Ik baal echt wel dat hij me niet past, maar het is gewoon écht een XS. Als je normaal 34 hebt qua bovenmaat en geen dikke billen zoals ik, pas je er allicht in. Hij was 9,90...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waar op de site staat dat nachtsetje?![]()
Foto komt eraan hoor! Foto is al gemaakt, maar nu hier nog plaatsen, komt goedquote:
Euh.. het is o.a. een bikiniquote:
Ja, geeveedehoeren, daar word ik dus ook agressief van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik word doodziek van de voorraad; wanneer komt er &*&%$*!!@!@ weer iets?![]()
Idd!! En dan zo'n klote 'nieuws'brief met de oude collectiequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, geeveedehoeren, daar word ik dus ook agressief van.
Kopen willen we. Maar er VALT niets meer te kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |