hardcore en hakkuuhhh vond ik vele malen ergerquote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef okkie-man het volgende:
Ik hoop dat die rage snel voorbij is. Jump![]()
Je debiel bewegen op hersenloze bagger
Prachtige verwoordingquote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef okkie-man het volgende:
Ik hoop dat die rage snel voorbij is. Jump![]()
Je debiel bewegen op hersenloze bagger
misschien moet je dan ook maar overwegen helemaal niet meer naar een breezer feestje van jackyll en hide te gaan?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef Viswijfje het volgende:
ik vond jumpen eerst debiel en toen toch wel lachen!
maar gisteren was te erg hoor, tijdes het stappen heb ik echt alleen maar jumpen gehoord!!! even is wel grappig maar draai dan ook afentoe een gezelige meezinger maar nee hoor!!!
nou ben ik het wel weer zat jonges!![]()
het was geen jumpfeest hoor dan zou t niet raar zijn t was gewoon hier in de kroeg!!quote:Op zondag 1 juli 2007 11:31 schreef l3laster het volgende:
[..]
misschien moet je dan ook maar overwegen helemaal niet meer naar een breezer feestje van jackyll en hide te gaan?
Als ze toch al een kwartier jump hebben gedraaid ga je toch zoieso weg.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het was geen jumpfeest hoor dan zou t niet raar zijn t was gewoon hier in de kroeg!!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Als ze toch al een kwartier jump hebben gedraaid ga je toch zoieso weg.![]()
Ben je jumpvoorstanderquote:Op zondag 1 juli 2007 11:50 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
En jump-bash topic #500k+ uiteraard..
Ik ben geen jumpvoorstanderquote:Op zondag 1 juli 2007 11:55 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ben je jumpvoorstander![]()
'T is toch zoieso?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef postmortum het volgende:
eindelijk een serieuze klacht van viswijfje , zondag is echt een heilige dag.
Ik hoor liever de hele avond meezingers dan 1 keer zo'n hersenloze springplaatquote:
Nou mooi voor je knul.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik hoor liever de hele avond meezingers dan 1 keer zo'n hersenloze springplaat![]()
verkeerde god gekozenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ik moet over een paar weken leren jumpenWat heb ik toch zo verkeerd gedaan dat ik dit verdien
Dan word ik maar moslimquote:Op zondag 1 juli 2007 18:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
verkeerde god gekozen![]()
Nog geen moslim zien jumpen![]()
Hoezo moet je leren jumpen?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ik moet over een paar weken leren jumpenWat heb ik toch zo verkeerd gedaan dat ik dit verdien
Ik had gister een feestje van iemand. Daar was het de hele avond van die gare meezingers, defqon troep en jump bagger. Daarnaast hadden ze Schutters bierquote:Op zondag 1 juli 2007 13:45 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik hoor liever de hele avond meezingers dan 1 keer zo'n hersenloze springplaat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |