abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 10:09:49 #1
145146 Andyy
  Eindredactie Games zondag 1 juli 2007 @ 10:29:07 #2
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_51021637
tvp
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 1 juli 2007 @ 10:37:42 #3
94510 BillGates
Me postcount!
pi_51021734
ik heb thuis alleen deze:


kan wel op zon 30 meter ofzo flinke gaten schieten in glas, en aardige deuken in staal(blik).

vuurwapens heb ik nog geen geld voor helaas ...
pi_51022187
tvptje
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51022554
quote:
Toelatingsprocedure

* Na een eerste kennismaking van 3 instructieavonden (deze data worden u via de secretaris schriftelijk bekend gemaakt) dient u het inschrijfformulier zo snel mogelijk en volledig ingevuld, in tweevoud, onder bijvoeging van drie goedgelijkende pasfoto's bij de secretaris in te leveren.
* Als u door ons wordt aangenomen als aspirant-lid, dan krijgt u daar- van gelijktijdig bericht, uw naam en uw pasfoto komen gedurende drie maanden te hangen op het daarvoor bestemde publicatiebord, zodat alle leden in ieder geval weten welke naam er bij een nieuw gezicht hoort.
* Gedurende deze drie maanden wordt bezien of u zich aan de regels c.q. reglementen houdt en of u binnen ons verenigingsleven tot uw recht komt. Zijn er na deze drie maanden geen bezwaren tegen uw lidmaatschap, dan wordt u hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld.
* Bij geen regelmatige opkomst omdat u bijvoorbeeld gedurende de ballotagetijd niet of nauwelijks in de gelegenheid was de vereniging te bezoeken, dan kan de ballotagetijd verlengd worden.
* Aanvaardt u het lidmaatschap, dan wordt u aangemeld bij de Koninklijke Nederlandse Schutters Associatie, waardoor u als lid, direkt W.A. verzekerd bent gedurende uw schietsportactiviteiten. Door de Associatie wordt u dan het blad "de Schietsport"gratis toegezonden. Tevens is de verstrekking van een Schietlicentie inbegrepen. Deze schietlicentie heeft u nodig voor wedstrijden binnen en buiten de vereniging.
* Gedurende uw ballotagetijd bent u dus nog geen lid. U heeft dan ook geen stemrecht in de leden vergaderingen. Ook is het u niet toegestaan andere belangstellenden in de vereniging te introduceren. Dit recht is alleen na melding vooraf, voorbehouden aan leden.
* Na zoveel onvriendelijke regels vraagt u zich misschien af wat u hier dan wel mag. Dat is afhankelijk van het feit of u zelf reeds in het bezit bent van een schietwapen -en daarmee bekend met de schietsport- of niet.


2. Niet bekend met de schietsport

* Diegene die niet bekend zijn met de schietsport zijn verplicht de eerste drie maanden te schieten met een lucht- of klein kaliber geweer. Daarvoor zult u gebruik maken van door de vereniging beschikbaar te stellen wapens. Gedurende de eerste drie weken dient u ,,verplichte" introductie/instructie op de woensdagavonden te volgen alwaar u de grondbeginselen van het schieten uitgelegd zullen worden. In principe kunt u gedurende deze drie weken alleen de vereniging bezoeken op de introductie/instruktieavonden. Op deze avonden zult u schieten onder begeleiding van een instructeur. Daarna en indien de instructeur daartoe toestemming heeft verleend, kunt u de vereniging op de normale schietavonden (maandag en donderdag) bezoeken en zelfstandig gebruik maken van de schietbaan.
* Gedurende de eerste drie maanden is men verplicht een minimum van in totaal 13 schietbeurten te maken. Deze schietbeurten worden vermeld in een speciaal boekje dat u daarvoor krijgt uitgereikt. Mocht u na drie maanden het lidmaatschap hebben aangeboden gekregen, en u overweegt daarna een andere discipline te gaan schieten, dan zult u ook daarvoor eerst instructie moeten hebben alvorens zelfstandig de baan op te kunnen.
* Indien u niet in het bezit bent van een verlof tot het voorhanden hebben van wapens en/of munitie, is het u op straffe van uitzetting uit de vereniging verboden munitie uit het verenigingsgebouw mede te nemen.

VOOR DE DUIDELIJKHEID: op onze banen is het verschieten van volmantel-, deelmantel en munitie met een stalen kern en/of munitie groter dan kal. 9mm TEN STRENGSTE VERBODEN.

Doel Treffend is een scherpschuttervereniging. Voor (herladen) munitie geldt dan ook dat u schijfladingen toepast, zodat u geen overlast voor andere schutters veroorzaakt.

Op de pistoolbanen schieten wij uitsluitend op 25 meter. Tweehandig schieten is niet toegestaan.
Zijn deze eisen streng of valt het wel mee in vergelijking met de andere clubs?
En op welke afstanden schieten jullie?
Children of the night. What music they make.
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 12:07:31 #6
145146 Andyy
pi_51023422
valt mee en 12 meter
  zondag 1 juli 2007 @ 15:40:47 #7
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51029392
Zo'n machinegeweer is altijd leuk.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_51031028

Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zondag 1 juli 2007 @ 17:29:02 #9
142185 kcin22
Koekje derbij?
pi_51032076
Sig Swat

Blijft een geweldig wapen om te zien, alleen een beetje duur.
Was eerst 1600 voor het wapen en 1800 voor de kijker. Euro of gulden weet ik niet meer precies, is al een paar jaar geleden dat ik hem in de winkel zag staan.
pi_51034978
Dit vind ik nou een lekkertje

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 1 juli 2007 @ 20:28:11 #11
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_51036998


For thirteen generations we have protected it from the unclean
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 20:35:10 #12
145146 Andyy
pi_51037220
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef bijdehand het volgende:
Dit vind ik nou een lekkertje

[afbeelding]
een render van een outdated Uzi ?
pi_51039672
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:35 schreef Andyy het volgende:

[..]

een render van een outdated Uzi ?
uzi's zijn gewoon gaaf, en dit was een plaatje die ik toevallig kon vinden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51040663
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

uzi's zijn gewoon gaaf
Uzi's zijn zeker gaaf. Echt een no-nonsense pistoolmitrailleur die gewoon werkt. Beter dan al die ruimtegeweren die hier gepost worden met al die frutsels eraan. Toen ik in Israël was bij familie heb ik geschoten met de Uzi en het is echt een goed vuurwapen. De afsluiter is zwaar, maar daardoor is ie wel stabiel, en de ergonomie is echt fantastisch te noemen. Die Israelis hebben trouwens allemaal een Uzi. Als ex-militair heb ik ervaring met verschillende vuurwapens, zoals de MAG en de Diemaco maar de Uzi is mijn favoriet. Ik heb hem in de dienst niet meer mee mogen maken, en dat is verdomd jammer. Ik vind het eigenaardig dat er nu geen pistoolmitrailleur meer gebruikt wordt bij reguliere eenheden van de krijgsmacht. Als je toch een huis moet zuiveren van vijanden dan neem je toch liever een Uzi mee naar binnen dan een geweer zou je zeggen. Ik heb dat nooit begrepen. Als argument wordt wel gebruikt dat zo'n "loodsproeier" onnauwkeurig is, maar op 5 meter afstand is dat niet zo'n issue lijkt me.
pi_51041006
Schopje onzin misschien? Wat is er nou interessant aan vuurwapens?? Als je er een hebt ga hem toch gebruiken. RIante situatie word dat.
There is no other!
pi_51041295
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef Cyberdogg het volgende:
Wat is er nou interessant aan vuurwapens??
Schieten, welke vent vind dat nou niet leuk?

Voor een vuurwapentopic geldt imo hetzelfde als voor bijvoorbeeld een Autotopic. Gewoon dingen posten die je mooi vind (en de shit van anderen afkraken). Voor sommigen is dat een Ferrari, voor anderen een Kalashnikov.
pi_51041363
Top verhaal.
There is no other!
  zondag 1 juli 2007 @ 22:50:44 #18
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_51042463
Aug
Mp5 en mp7
m60 .

Ken ik alleen van videospellen hoor

Mp5k ownd ook

[ Bericht 13% gewijzigd door UnderTheWingsOfLove op 01-07-2007 22:59:02 ]
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 23:04:44 #19
145146 Andyy
pi_51043049
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef LSS het volgende:

[..]

Uzi's zijn zeker gaaf. Echt een no-nonsense pistoolmitrailleur die gewoon werkt. Beter dan al die ruimtegeweren die hier gepost worden met al die frutsels eraan. Toen ik in Israël was bij familie heb ik geschoten met de Uzi en het is echt een goed vuurwapen. De afsluiter is zwaar, maar daardoor is ie wel stabiel, en de ergonomie is echt fantastisch te noemen. Die Israelis hebben trouwens allemaal een Uzi. Als ex-militair heb ik ervaring met verschillende vuurwapens, zoals de MAG en de Diemaco maar de Uzi is mijn favoriet. Ik heb hem in de dienst niet meer mee mogen maken, en dat is verdomd jammer. Ik vind het eigenaardig dat er nu geen pistoolmitrailleur meer gebruikt wordt bij reguliere eenheden van de krijgsmacht. Als je toch een huis moet zuiveren van vijanden dan neem je toch liever een Uzi mee naar binnen dan een geweer zou je zeggen. Ik heb dat nooit begrepen. Als argument wordt wel gebruikt dat zo'n "loodsproeier" onnauwkeurig is, maar op 5 meter afstand is dat niet zo'n issue lijkt me.
Kogelwerende vesten ?
hoezo een Uzi als je de MP7 er is ?
dat ding voelt net aan als speelgoed, is superlicht, heeft veel minder terugslag, kan een CRISAT vest op 200 M penetreren , heeft veel groter bereik dan de Uzi en laatst konden in noorwegen journalisten proefschieten met een mp7, er waren zelfs een paar journalisten die geen ervaring hadden met een vuurwapen die bijna perfecte scores behaalden.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:12:21 #20
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_51043360
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

en laatst konden in noorwegen journalisten proefschieten met een mp7, er waren zelfs een paar journalisten die geen ervaring hadden met een vuurwapen die bijna perfecte scores behaalden.
Pics/ Vids?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  FOK!fotograaf zondag 1 juli 2007 @ 23:24:47 #21
145146 Andyy
pi_51043849
stond een keer op militaryphotos.net gepost, alleen kan hem nu niet meer vinden (crappy zoek functie daar)
pi_51045270
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

Kogelwerende vesten ?
hoezo een Uzi als je de MP7 er is ?
dat ding voelt net aan als speelgoed, is superlicht, heeft veel minder terugslag, kan een CRISAT vest op 200 M penetreren , heeft veel groter bereik dan de Uzi en laatst konden in noorwegen journalisten proefschieten met een mp7, er waren zelfs een paar journalisten die geen ervaring hadden met een vuurwapen die bijna perfecte scores behaalden.
Het lijkt me een interessant ding voor de toekomst, maar een wonderwapen waarmee zelfs een ongetrainde journalist goede scores haalt geloof ik dus niet, heb je daar een bron van

. Veel gebruik wordt er nog niet gemaakt van MP7's en andere wapens die nieuwe kaliber patronen verschieten. De Amerikanen gebruiken nog steeds de MP5, als er werkelijk zoveel vooruitgang zou zijn geboekt zouden zij de eersten zijn die massaal MP7's aanschaften toch? De FN P90 is al jaren op de markt maar om nou te zeggen dat het een verkoophit is, Nee. Er zullen ongetwijfeld nadelen kleven aan die nieuwe kalibers, anders waren de grote krijgsmachten toch allang overgestapt zou je zeggen?
pi_51045582
Heckler & Koch G36E vind ik persoonlijk een mooi wapen. Licht maar stevig.

Zowel de G36E als de G36K en de G36C variant.


[ Bericht 3% gewijzigd door Wibah.nl op 02-07-2007 00:29:48 ]
  FOK!fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 09:49:51 #24
145146 Andyy
pi_51050247
quote:
Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef LSS het volgende:

[..]

Het lijkt me een interessant ding voor de toekomst, maar een wonderwapen waarmee zelfs een ongetrainde journalist goede scores haalt geloof ik dus niet, heb je daar een bron van

. Veel gebruik wordt er nog niet gemaakt van MP7's en andere wapens die nieuwe kaliber patronen verschieten. De Amerikanen gebruiken nog steeds de MP5, als er werkelijk zoveel vooruitgang zou zijn geboekt zouden zij de eersten zijn die massaal MP7's aanschaften toch? De FN P90 is al jaren op de markt maar om nou te zeggen dat het een verkoophit is, Nee. Er zullen ongetwijfeld nadelen kleven aan die nieuwe kalibers, anders waren de grote krijgsmachten toch allang overgestapt zou je zeggen?
nog niet veel nee maar veel elite eenheden maken er wel gebruik van zoals de BSB, KSK, zuid korea SWAT en in Noorwegen vervangt de mp7 de mp5, in Ierland vervangt die de Uzi, de Duitse leger gebruikt de mp7 en ga zo maar door
hoezo de MP7 ipv de Uzi ?
het is vrijwel altijd zo dat SF eerst nieuwe wapens en assesoires krijgen en dan pas de normale leger, hier in NL bijv: eerst kreeg de KCT de AWM, en later de KM ook.
de KCT kreeg ook eerst een lading Aimpoints en EOtechs die nu wordt gebruikt in Afghanistan (niet alle maar wel wat) en de SMP
en de Amerikanen schaffen sowieso niet zo veel buitenlandse wapens aan
  FOK!fotograaf maandag 2 juli 2007 @ 12:02:31 #25
145146 Andyy
pi_51053515
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef Cyberdogg het volgende:
Schopje onzin misschien? Wat is er nou interessant aan vuurwapens?? Als je er een hebt ga hem toch gebruiken. RIante situatie word dat.
wat is er nou interessant aan auto's ?? als je er een hebt en hem toch gaat gebruiken vervuil je de natuur en draag je bij aan oorlogen
kuthuilie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')