Sterk overkomen lukt Dennis maar niet...........quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
Dennis zegt dat hij allemaal post heeft gekregen en dat hij een fantastische entree heeft gemaakt in het huis volgens zijn fans.
Dennis: ik zie jou niet snel bij Huub en Lieke gaan.
Nadia: Waarom zie je dat niet? Ik heb met Lieke al best heel leuke gesprekken gehad.
Dennis: Oh uh... je moet ook gewoon doen wat je zelf wil...
Tegen Jaap zeiden ze dat Dennis uitgekotst wordt op fora en dat het voor Jaap niet best is.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt dat die vrienden van Jaap tegen hem zeiden dat hij samen met Jaap tegen Huub moest gaan 'vechten'.
Ik hoorde toch duidelijk dat die Sjoerd wat anders zei tegen Jaap.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt dat die vrienden van Jaap tegen hem zeiden dat hij samen met Jaap tegen Huub moest gaan 'vechten'.
Gelukkig is hij niet in zijn eerste leugen gestikt.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat idd 6 tegen 2 worden, waardoor Huub en Lieke alle leuke dingen gaan mislopen in de komende tijd. Ook zal Lieke iedere maand op de schopstoel zitten tijdens de exitronde.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef farscapevr6 het volgende:
tien heeft t voor elkaar.
tegeltjes flikkeren bij bosjes van de muur.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef farceman het volgende:
Die verschrikkelijke tegeltjeswijsheid van Dennis...bah
ik ook....... kan die dennix niet uitstaan.... overmorgen begint tie toch weer?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef farscapevr6 het volgende:
tien heeft t voor elkaar.
ik ga 5 keer stemmen voor huub en 5 keer voor lieke
alles om die dennix gek te krijgen tijdens de popo
Nadia schat ik hoger in dan Dennis. Die prikt er wel doorheen. Hij houdt bijna exact hetzelfde praatje als gisteren.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
Dennis probeert lekker te sturen alsof hij doet dat hij nadia het zelf laat bepalen
het is een sneaky vals persoon dennix....ik walg van zijn persoon,van zijn karakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |