Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Amanda: Als je DAT voor elkaar krijgt, al is het maar zoenen met Brian, dat vind ik knap!
Op een toontje van: dat is echt godsonmogelijk.
In de keuken. Hoesoow?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Sev het volgende:
Waar is Jaap
Ik moet echt lachen om haar, die heeft nog een heleboel levenslessen te gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaan
Hoorde je haar net stoer praten tegen Natasja?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Arme Amanda, wat zal die nog vaak in haar leven op haar smoel gaan
mss vanaaf de eersdte bitchfight tussen deze 2 damesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia vind Brian wel leuk. Stress voor Amanda?
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia vind Brian wel leuk. Stress voor Amanda?
Geen enkele les komt bij haar binnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Marginaal het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om haar, die heeft nog een heleboel levenslessen te gaan.
Dat had ze allemaal toch al op de TIEN site gezegd. Ze vindt Brian, Amanda en Natasia leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !
Dan vind ik haar ook niet meer leuk en heeft ze haar huiswerk slecht gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Da's best wel jammer, want ik vond Nadia leuk, charmant, aardig, ..... Maar ja, als ze nou Brian leuk gaat vinden !
Zeker weten dat ze dat wel zou willen ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Gigageil het volgende:
Die vieze ruige Natasia meteen met haar gekwijl en gegeil om die meid heen......zal me niks verbazen als die aan de doos van Nadia ligt te likken vanacht....![]()
Het ergste is, je kunt niks verstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |