nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef Schijtgeit het volgende:
Het is: gecancelled.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
Wordt!!
Inderdaad, want de wereld draait om Holland heenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Erotica_ het volgende:
Als het geen Nederlands woord is kun je er toch geen grammaticale regels aan vaststellen?![]()
ik vind annuleren mooier dan cancellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef oordopje het volgende:
engels is gewoon een mooiere taal dan het nederlands naar mijn mening
Alsof dat Nederlands isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Erotica_ het volgende:
GVD.. Zeg gewoon geannuleerd.En dit werd gezegd tijdens het nieuws
![]()
Laatst ook bij de NOS journaal: Het was "fake"![]()
En dit allemaal komt van een allochtoon.. Kun je je voorstellen hoe erg ik me hieraan irriteer![]()
Klacht: Verengelsing van het Nederlands
Dat is een naam, geen echt woord. En nee, globalisering is geen vooruitgangquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind het juist vooruitgang. Engels is toch de belangrijkste taal van de Westerse wereld. Je wilt toch niet dat bijvoorbeeld operation Desert Fox, operatie Woestijnvos wordt genoemd?
Ga 'm dan gewoon meteen compleet gebruiken ipv kansloze leenwoorden gebruiken. "gecancelled" is idd behoorlijk triest. "geannuleerd" is maar één lettergreep meer, zo veel moeite kost het toch niet om dat uit te spreken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind het juist vooruitgang. Engels is toch de belangrijkste taal van de Westerse wereld.
En waarom is het triest dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ga 'm dan gewoon meteen compleet gebruiken ipv kansloze leenwoorden gebruiken. "gecancelled" is idd behoorlijk triest. "geannuleerd" is maar één lettergreep meer, zo veel moeite kost het toch niet om dat uit te spreken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |