Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub moet wel zijn smoel houden, hij loopt erbij als een drilmaster
Nou... dat zou hilarisch zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef tonythewiseguy het volgende:
ze kunne toch gewoon gaan verstoppe buiten ofsozou ik doen
Dat is het voordeel als je mag organiseren en als je vingers gespalkt zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.
10 militairen en jij ben omquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
OMG Ik heb weer streams. Dit moest ik zien Dennix in de modder.
en die vriend van jaap.![]()
Brian is nu pissed op die gozer die niet meedoet!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat Jaap dit geintje van huub wel kan waarderen. Zo niet dan zou hij me tegenvallen
Idd, wat een gigantisch lulletjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
Ohhhhh, die vriend van Jaap maakt zich ZO belachelijk.
Vriend van jaap. Dat is nu toch dennis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal mee, behalve Huubje. Zwak. Zie hem staan als een instructeur. HEM MOETEN ZE AANPAKKEN ALS DIE VRIEND VAN JAAP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |