quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef Sebasser het volgende:
Ja.
Waar staat dat er een smaakverschil is dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef Koewam het volgende:
Nee.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Er is een smaakverschil.
Ik kan light niet drinken, maar zero is te pruimen.
Bron?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef Tarabass het volgende:
Mên, ze hebben het zelfs onderzocht in het laboratorium en het bestond uit precies dezelfde bestandsdelen. Is puur marketing dus..
Bij de een zit suiker, en bij de ander wat minder?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Er is een smaakverschil.
Qua zoetstoffen wel ja maar in light zit veel meer conserveringsmiddelen. Dat verschil proef je wel degelijk.quote:Mên, ze hebben het zelfs onderzocht in het laboratorium en het bestond uit precies dezelfde bestandsdelen. Is puur marketing dus..
Geen idee, niet naar gekeken. Maar ik kan Coca Cola Light absoluut niet drinken. Coca Cola Zero daarentegen drink ik zonder problemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij de een zit suiker, en bij de ander wat minder?
Precies.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Er is een smaakverschil.
Ik kan light niet drinken, maar zero is te pruimen.
Het is wel marketing inderdaad, maar ook totale onzin wat jij zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef Tarabass het volgende:
Mên, ze hebben het zelfs onderzocht in het laboratorium en het bestond uit precies dezelfde bestandsdelen. Is puur marketing dus..
Was bij RTL nieuws geloof ik. Toen was het nog niet op de markt maar hadden ze een blikje bemachtigd. Die hebben ze toen op tv laten testen in wageningen geloof ik.quote:
Als het beter smaakt is er wel iets anders.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:05 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was bij RTL nieuws geloof ik. Toen was het nog niet op de markt maar hadden ze een blikje bemachtigd. Die hebben ze toen op tv laten testen in wageningen geloof ik.
Eigenlijk hetzelfde als met een onderzoek een paar jaar geleden. Twee precies dezelfde stoelen in een winkel naast elkaar gezet, de één ¤500,- de andere ¤2000,-. Iedereen vond die dure lekkerder zitten. Stoelen omgedraaid precies hetzelfde effect. Nu was echter de andere (dus weer de duurdere) de fijnste, beste whatever..
Dus misschien dat de smaak ietsje kan verschillen, maar dit kan zelfs al in het materiaal van het blikje zitten. De doelstelling is iig marketing en dus meer verkopen. En gezien dit topic werkt het ook nog![]()
Marketing of niet, zero smaakt gewoon stukken beter omdat er minder conserveringsmiddelen in zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:05 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was bij RTL nieuws geloof ik. Toen was het nog niet op de markt maar hadden ze een blikje bemachtigd. Die hebben ze toen op tv laten testen in wageningen geloof ik.
Eigenlijk hetzelfde als met een onderzoek een paar jaar geleden. Twee precies dezelfde stoelen in een winkel naast elkaar gezet, de één ¤500,- de andere ¤2000,-. Iedereen vond die dure lekkerder zitten. Stoelen omgedraaid precies hetzelfde effect. Nu was echter de andere (dus weer de duurdere) de fijnste, beste whatever..
Dus misschien dat de smaak ietsje kan verschillen, maar dit kan zelfs al in het materiaal van het blikje zitten. De doelstelling is iig marketing en dus meer verkopen. En gezien dit topic werkt het ook nog![]()
Ik zie het nergens meer de laatste tijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Coca cola vanilla
Verkopen ze dat nog ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |