echt?.of snap je niet wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Met gebalde vuisten.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:33 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
echt?.of snap je niet wat ik bedoel?
Kijk maar uit met geweld, straks komen ze met heel het kamp achter je aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
TS trapt af
zal het zo erg zijn denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit met geweld, straks komen ze met heel het kamp achter je aan.
Ik heb het dus niet over zigeuners...Maar meer over de woonwagenbewonersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef LXIV het volgende:
Heb je het nu over woonwagenbewoners in het algemeen of specifiek over zigeuners? Dat is nogal een verschil.
Bedoelde eigenlijk meer dat je dan zelf eerst vertelt wat jij van woonwagenbewoners vindt, maar okeequote:
Zal het zo erg zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:43 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
zal het zo erg zijn denk je?
of vertelt het meer iets over jou ?
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal het zo erg zijn?
Als je als politie zo'n boete wilt innen of zoiets dergelijks, dan lijkt het me dat dat moet kunnen, en niet dat je 300 kampbewoners achter je aankrijgt, en dat je moet terugkomen met een aantal ME teams.
Tsjeh, zal het zo erg zijn?
ja..
Ik heb er verder geen idee van hoor, nooit op zo'n kamp geweest, en 1 keer op het nieuws gezien ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meer
wat ik er zelf van vind lijkt me wel duidelijk he...Aangezien ik er zelf een benquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk meer dat je dan zelf eerst vertelt wat jij van woonwagenbewoners vindt, maar okee
Ik weet wel dat het op Vinkenslag (bij Maastricht) altijd een achterlijk allejezus grote klere puinzooi is
nee tegenwoordig hebben ze het leger nodig voor die holbewonersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
volgens mij leef je nog in de jaren toebak...Want toen was dat ja,maar tegenwoordig niet meer
Jip het staat in iedergavel een stuk sterker dan jouw volk...of sta jij er nog steeds alleen voor?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
nee tegenwoordig hebben ze het leger nodig voor die holbewoners![]()
nou dat kan ook heel gezellig zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:57 schreef Apekoek het volgende:
ik woon in een tent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |