Duidelijk antwoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:51 schreef mike4141 het volgende:
ja
Als z'n keukenblad lager was geweest had hij nog iets veel ergers kunnen verliezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:51 schreef Sebasser het volgende:
Je kon niet alleen dood gaan, maar je kon ook blind worden.
Of je reukorgaan verliezen, of je rechterbeen.
Maar, we leven niet in amerika.
Dus dat gaat niet werken.
dat ding is sowieso over zijn garantietermijn heen..
Mjah, je kan ook gewoon bij de kijkshop langsgaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als z'n keukenblad lager was geweest had hij nog iets veel ergers kunnen verliezen
Ontopic: boze brief naar de kijkshop werkt waarschijnlijk het beste. Dan krijg je misschien nog een mooie nieuwe bestron blender.
Nou wordt 'ie mooi. Dat ding was gewoon gevaarlijk! Lage prijs is geen excuus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Blik het volgende:
geef de volgende keer wat meer uit aan een blender dan 30 euro. Wees blij dat die het 4 jaar heeft uitgehouden
Emotionele schadequote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt ze aanklagen ja. Ga je dan schadevergoeding eisen? Dus dat ze de pleister vergoeden?
Only in America !! Iets teveel films gezien zeker?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:50 schreef LoveHenk het volgende:
Hoi. wilde net een sapje persen. zet de juicer in mekaar, wil de eerste wortel erin zetten en ik zet de juicer aan. BAM explosie. de hele bovenkant en scherpe bladen vliegen door de keuken.
ik ben niet geraakt, behalve een bloedende vinger. ik voel me net samuel l jackson in de pupl fiction
juicer is 4 jaar oud, toen gekocht bij kijkshop.
kan ik bestron/kijkshop vervolgen?
ik weet niet, kon ik dood gaan als die dingen in me buik kwamen ofzo?
TS zal door dit incident nooit meer een sapje drinken.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:24 schreef Serinde het volgende:
Is dat ding wel geschikt voor wortels? D'r zijn genoeg juicers die daar niet mee overweg kunnen![]()
Kijkshop personeel mag 0,0. Zelfs de filiaalmanagers lijken bijzonder weinig bevoegdheden te hebben wat dit soort dingen betreft heb ik ervaren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjah, je kan ook gewoon bij de kijkshop langsgaan.
Beetje zielig verhaal ophangen, volgende stap is dat medewerker baas opbelt met de vraag of hij een nieuwe mag weggeven aan die zielige meneer, en tadaaa TS kan weer blij naar huis.
Ik denk niet dat ze een nieuwe sturen met die brief..
Maar, ik ken Bestron/kijkshop verder niet in dit soort situaties.
Zoals ik al zei "Teveel films gezien zeker"quote:Op zondag 1 juli 2007 16:31 schreef BarryBarry het volgende:
Garantie termijn heeft het niks mee te maken.
Er is hier sprake van schade> ding zelf, je vinger. Dus zaakschade en letselschade. de artikelen 6:190, 6:185 en 6:187 volgens mij, zijn hier van toepassing. In principe is de fabrikant aansprakelijk voor alle schade die voortvloeit uit een gebrekkig product. Vooral als dat gebrek zich openbaart in een veiligheidsgebrek.Hier is dat zo rondvliegende scherpe dingen is altijd link, dus veiligheidsgebrek. Alle overige schade aan je huis mits het meer is dan 500¤ moet de fabrikant ook lappen.
De schade aan het ding zelf, komt voor rekening van de verkoper. Overigens kun je alle schade ook je vinger, verhalen op de verkoper, want bij industrieel vervaardigde goederen komt het volgens de verkeersopvattingen voor rekening van de verkoper. Jij hebt dus 2 adressen om je schade te verhalen.
je krijgt overigens geen "smartegeld" omdat je zo zielig bent. Daar doen we in NL niet aan. alleen als je je broertje bijvoorbeeld onthoofd had zien worden door hetding, dan kreeg je shockschade uitgekerd.
Kloptquote:Op zondag 1 juli 2007 16:31 schreef BarryBarry het volgende:
Garantie termijn heeft het niks mee te maken.
Er is hier sprake van schade> ding zelf, je vinger. Dus zaakschade en letselschade. de artikelen 6:190, 6:185 en 6:187 volgens mij, zijn hier van toepassing. In principe is de fabrikant aansprakelijk voor alle schade die voortvloeit uit een gebrekkig product. Vooral als dat gebrek zich openbaart in een veiligheidsgebrek.Hier is dat zo rondvliegende scherpe dingen is altijd link, dus veiligheidsgebrek. Alle overige schade aan je huis mits het meer is dan 500¤ moet de fabrikant ook lappen.
De schade aan het ding zelf, komt voor rekening van de verkoper. Overigens kun je alle schade ook je vinger, verhalen op de verkoper, want bij industrieel vervaardigde goederen komt het volgens de verkeersopvattingen voor rekening van de verkoper. Jij hebt dus 2 adressen om je schade te verhalen.
je krijgt overigens geen "smartegeld" omdat je zo zielig bent. Daar doen we in NL niet aan. alleen als je je broertje bijvoorbeeld onthoofd had zien worden door hetding, dan kreeg je shockschade uitgekerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |