abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51003908
Hoi. wilde net een sapje persen. zet de juicer in mekaar, wil de eerste wortel erin zetten en ik zet de juicer aan. BAM explosie. de hele bovenkant en scherpe bladen vliegen door de keuken.

ik ben niet geraakt, behalve een bloedende vinger. ik voel me net samuel l jackson in de pupl fiction

juicer is 4 jaar oud, toen gekocht bij kijkshop.

kan ik bestron/kijkshop vervolgen?

ik weet niet, kon ik dood gaan als die dingen in me buik kwamen ofzo?
pi_51003923
ja
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 16:51:45 #3
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51003935
Je kon niet alleen dood gaan, maar je kon ook blind worden.
Of je reukorgaan verliezen, of je rechterbeen.

Maar, we leven niet in amerika.
Dus dat gaat niet werken.
dat ding is sowieso over zijn garantietermijn heen..
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 16:52:17 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51003951
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:51 schreef mike4141 het volgende:
ja
Duidelijk antwoord.
Op alle vragen ja?
Of enkel op de laatste?
Wees eens duidelijker als je wat post.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:53:58 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_51003990
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:51 schreef Sebasser het volgende:
Je kon niet alleen dood gaan, maar je kon ook blind worden.
Of je reukorgaan verliezen, of je rechterbeen.

Maar, we leven niet in amerika.
Dus dat gaat niet werken.
dat ding is sowieso over zijn garantietermijn heen..
Als z'n keukenblad lager was geweest had hij nog iets veel ergers kunnen verliezen

Ontopic: boze brief naar de kijkshop werkt waarschijnlijk het beste. Dan krijg je misschien nog een mooie nieuwe bestron blender.
Vampire Romance O+
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2007 @ 16:56:39 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51004084
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:53 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Als z'n keukenblad lager was geweest had hij nog iets veel ergers kunnen verliezen

Ontopic: boze brief naar de kijkshop werkt waarschijnlijk het beste. Dan krijg je misschien nog een mooie nieuwe bestron blender.
Mjah, je kan ook gewoon bij de kijkshop langsgaan.
Beetje zielig verhaal ophangen, volgende stap is dat medewerker baas opbelt met de vraag of hij een nieuwe mag weggeven aan die zielige meneer, en tadaaa TS kan weer blij naar huis.
Ik denk niet dat ze een nieuwe sturen met die brief..
Maar, ik ken Bestron/kijkshop verder niet in dit soort situaties.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:00:05 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_51004185
geef de volgende keer wat meer uit aan een blender dan 30 euro. Wees blij dat die het 4 jaar heeft uitgehouden
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:11:30 #8
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_51004537
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Blik het volgende:
geef de volgende keer wat meer uit aan een blender dan 30 euro. Wees blij dat die het 4 jaar heeft uitgehouden
Nou wordt 'ie mooi. Dat ding was gewoon gevaarlijk! Lage prijs is geen excuus.
pi_51004915
Is dat ding wel geschikt voor wortels? D'r zijn genoeg juicers die daar niet mee overweg kunnen
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:25:57 #10
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51004949
Je kunt ze aanklagen ja. Ga je dan schadevergoeding eisen? Dus dat ze de pleister vergoeden?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51005162
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt ze aanklagen ja. Ga je dan schadevergoeding eisen? Dus dat ze de pleister vergoeden?
Emotionele schade
pi_51019692
Verhuis naar Amerika.
pi_51023484
Aanklagen? Op zich wel. Productaansprakelijkheid voor verkoper/fabrikant, waarbij het slachtoffer een steuntje in de rug krijgt door de wet. Maar als je geen schade hebt, heb je weinig te eisen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 1 juli 2007 @ 15:48:35 #14
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_51029585
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:50 schreef LoveHenk het volgende:
Hoi. wilde net een sapje persen. zet de juicer in mekaar, wil de eerste wortel erin zetten en ik zet de juicer aan. BAM explosie. de hele bovenkant en scherpe bladen vliegen door de keuken.

ik ben niet geraakt, behalve een bloedende vinger. ik voel me net samuel l jackson in de pupl fiction

juicer is 4 jaar oud, toen gekocht bij kijkshop.

kan ik bestron/kijkshop vervolgen?

ik weet niet, kon ik dood gaan als die dingen in me buik kwamen ofzo?
Only in America !! Iets teveel films gezien zeker?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 1 juli 2007 @ 15:50:02 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51029613
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:32 schreef Serinde het volgende:

[..]

Emotionele schade
TS zal door dit incident nooit meer een sapje drinken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zondag 1 juli 2007 @ 15:51:40 #16
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_51029662
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:24 schreef Serinde het volgende:
Is dat ding wel geschikt voor wortels? D'r zijn genoeg juicers die daar niet mee overweg kunnen
zo goed..?
  zondag 1 juli 2007 @ 15:56:15 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_51029747
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:56 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Mjah, je kan ook gewoon bij de kijkshop langsgaan.
Beetje zielig verhaal ophangen, volgende stap is dat medewerker baas opbelt met de vraag of hij een nieuwe mag weggeven aan die zielige meneer, en tadaaa TS kan weer blij naar huis.
Ik denk niet dat ze een nieuwe sturen met die brief..
Maar, ik ken Bestron/kijkshop verder niet in dit soort situaties.
Kijkshop personeel mag 0,0. Zelfs de filiaalmanagers lijken bijzonder weinig bevoegdheden te hebben wat dit soort dingen betreft heb ik ervaren.
Vampire Romance O+
pi_51030635
Garantie termijn heeft het niks mee te maken.

Er is hier sprake van schade> ding zelf, je vinger. Dus zaakschade en letselschade. de artikelen 6:190, 6:185 en 6:187 volgens mij, zijn hier van toepassing. In principe is de fabrikant aansprakelijk voor alle schade die voortvloeit uit een gebrekkig product. Vooral als dat gebrek zich openbaart in een veiligheidsgebrek.Hier is dat zo rondvliegende scherpe dingen is altijd link, dus veiligheidsgebrek. Alle overige schade aan je huis mits het meer is dan 500¤ moet de fabrikant ook lappen.

De schade aan het ding zelf, komt voor rekening van de verkoper. Overigens kun je alle schade ook je vinger, verhalen op de verkoper, want bij industrieel vervaardigde goederen komt het volgens de verkeersopvattingen voor rekening van de verkoper. Jij hebt dus 2 adressen om je schade te verhalen.

je krijgt overigens geen "smartegeld" omdat je zo zielig bent. Daar doen we in NL niet aan. alleen als je je broertje bijvoorbeeld onthoofd had zien worden door hetding, dan kreeg je shockschade uitgekerd.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:46:44 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51034075
Wat zou je concreet willen eisen?
  zondag 1 juli 2007 @ 21:19:42 #20
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_51038722
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:31 schreef BarryBarry het volgende:

Er is hier sprake van schade> ding zelf, je vinger. Dus zaakschade en letselschade. de artikelen 6:190, 6:185 en 6:187 volgens mij, zijn hier van toepassing. In principe is de fabrikant aansprakelijk voor alle schade die voortvloeit uit een gebrekkig product. Vooral als dat gebrek zich openbaart in een veiligheidsgebrek.Hier is dat zo rondvliegende scherpe dingen is altijd link, dus veiligheidsgebrek. Alle overige schade aan je huis mits het meer is dan 500¤ moet de fabrikant ook lappen.

De schade aan het ding zelf, komt voor rekening van de verkoper. Overigens kun je alle schade ook je vinger, verhalen op de verkoper, want bij industrieel vervaardigde goederen komt het volgens de verkeersopvattingen voor rekening van de verkoper. Jij hebt dus 2 adressen om je schade te verhalen.

je krijgt overigens geen "smartegeld" omdat je zo zielig bent. Daar doen we in NL niet aan. alleen als je je broertje bijvoorbeeld onthoofd had zien worden door hetding, dan kreeg je shockschade uitgekerd.
Zoals ik al zei "Teveel films gezien zeker"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_51042569
quote:
Op zondag 1 juli 2007 16:31 schreef BarryBarry het volgende:

Klopt . Die vinger had ik overigens niet eens als schade meegerekend. Tenzij die eraf lag natuurlijk.

Zoiets als 'smartegeld' bestaat - als het al wordt toegekend - steeds meer uit gefixeerde bedragen toch? Amerikaanse toestanden zul je dan echt niet tegenkomen in NL.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')