abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:18:00 #26
189777 zagevent
what's in a name
pi_52783491
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

BO's
Sorry, jullie kennen dat woord niet.
Bij ons zeggen ze dat veel. Je kan het vergelijken met Josti's denk ik.
pi_52815896
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef zagevent het volgende:
Ik weet niet of iemand vorige week of de week daarvoor op één naar Koppen gekeken heeft. Het ging over jongeren en internet. Er was zo'n groep kansloze BO's die hun eigen versie van Jackass hadden; klopten ze bij bejaarden aan of gingen ze naar zo'n ontmoetingscentrum om daar zo in hun onderbroek bij hun dansen. En stoer dat ze waren. [afbeelding]
Het lijkt wel een heel nieuw ras joh
pi_52829200
Och, de Darwin-awards staan al klaar voor dit soort gasten hoor
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52833233
Zingen, dansen en ( let op ) zelfs praten voor de camera, het moet niet gekker worden!

Mevrouw heeft zelf natuurlijk een full-time baan als orderpicker, en kan het niet hebben dat mensen ook daadwerkelijk lol in hun leven hebben, en werken meer zien als loonslavernij. Overigens ben ik erg benieuwd wat "echt werk" nou is. Dit soort stunts zijn iig inspireerender voor de maatschappij dan het bejaarde gekwezel van TS.

Achterlijk zeikwijf.
pi_52833332
Ik zag laatst op TMF iemand die in pyjama in een bed in een beddenwinkel ging liggen!
Waar halen ze het lef vandaan zeg! !
pi_52839852
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:45 schreef Batsnek het volgende:
Zingen, dansen en ( let op ) zelfs praten voor de camera, het moet niet gekker worden!

Mevrouw heeft zelf natuurlijk een full-time baan als orderpicker, en kan het niet hebben dat mensen ook daadwerkelijk lol in hun leven hebben, en werken meer zien als loonslavernij. Overigens ben ik erg benieuwd wat "echt werk" nou is. Dit soort stunts zijn iig inspireerender voor de maatschappij dan het bejaarde gekwezel van TS.

Achterlijk zeikwijf.
Eerst leren lezen, pukkeltje
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
Onzin, heb totaal geen behoefte aan bekendheid of naakt over een voetbalveld lopen. Ik heb wel wat tegen het feit dat dat blijkbaar genoeg is om een carriere in tv land te krijgen. Daar erger ik mij aan, en daar komt dus geen greintje jaloezie bij kijken.
En wat is er in hemelsnaam "inspirerend" aan deze stunts
pi_52842054
de beste stunts zijn allemaal al gedaan door Trigger Happy TV.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_52842763
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:31 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Eerst leren lezen, pukkeltje
[..]

En wat is er in hemelsnaam "inspirerend" aan deze stunts
Heb jij je achterwerk op je hoofd zitten ofzo? Wat snap je niet aan het inspirerende van dit soort stunts? Mensen willen dit nadoen, ze vinden het cool, en willen het ook uit proberen. Het activiteert ze en inspireert ze om iets ludieks of beangstigends ( bungeejumpen, dat soort shit ) te doen. Je angsten overwinnen, avontuurlijk ingesteld zijn en wegen bewandelen die anderen niet durven bewandelen. Moet ik het voor je uitttekenen?
pi_52886082
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Heb jij je achterwerk op je hoofd zitten ofzo? Wat snap je niet aan het inspirerende van dit soort stunts? Mensen willen dit nadoen, ze vinden het cool, en willen het ook uit proberen. Het activiteert ze en inspireert ze om iets ludieks of beangstigends ( bungeejumpen, dat soort shit ) te doen. Je angsten overwinnen, avontuurlijk ingesteld zijn en wegen bewandelen die anderen niet durven bewandelen. Moet ik het voor je uitttekenen?
Je bedoelt dat meer jongeren zich aanmelden voor het leger? Oh nee wacht, je bedoelt dat meer jongeren in hun onderbroek bejaardehuizen binnenvallen of hun ballen aan hun been vastnieten

Inspirerend hoor
  zondag 2 september 2007 @ 11:03:37 #35
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52886158
'Pimp my graf' was wel het dieptepunt...
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 2 september 2007 @ 11:03:52 #36
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52886160
De mannen van Jackass weten over het algemeen heel goed wat ze doen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_52886232
Mtv .
Soms dan.
pi_52886251
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Batsnek het volgende:

[..]

raap me op

TS Helemaal gelijk, achtelijke josti's.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52886864
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:58 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Je bedoelt dat meer jongeren zich aanmelden voor het leger? Oh nee wacht, je bedoelt dat meer jongeren in hun onderbroek bejaardehuizen binnenvallen of hun ballen aan hun been vastnieten

Inspirerend hoor
Ik ken alleen dat programma van bnn; try before you die, of zoiets. Daarin gaan mensen met hoogtevrees bungeejumpen. 's nachts binnensluipen op een kartbaan, om een rondje te rijden. En streaken. Wat is daar mis mee, mensen kunnen er om lachen, en anderen willen ook iets ludieks doen. Ik vind het gaaf, zo gebeurd er nog eens wat, en mensen doen iets wat anderen normaal niet zo snel zouden doen. Ik kijk 100 keer liever daar naar dan al die zogenaamd humoristische programma's.

Overigens vind ik graven vernielen, ook een beetje onzin...
  zondag 2 september 2007 @ 13:09:45 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52888296
=jah=

[ Bericht 99% gewijzigd door Janetje op 02-09-2007 13:25:56 ]
  zondag 2 september 2007 @ 14:01:13 #41
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52889407
Ook één of ander nieuw programma van tmf: Scream TV . Als je ergens ontevreden over bent, ga je naar de betreffende instantie toe, pak je een megafoon en een camera, en ga je in het bijbehorende pand staan schreeuwen. Leuk joh, mensen die er niets mee te maken hebben lastig vallen. Rasechte klotetelevisie.
  zondag 2 september 2007 @ 14:53:07 #42
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52890725
Inderdaad treurig die TV series.

Alhoewel er niets mis is met mensen die "hun droom" ten uitvoer willen brengen.. Dat brengt mij bij het volgende; toch wel treurig inderdaad als je je daarmee bezig houdt na al die anderen, verzin eens iets nieuws dan op een driewieler een berg af stunten en er een spektakel van te maken door een extra koprol erbij te maken.

Jackass was nog wel leuk en boeiend, maar ik ook zap nu al die nieuwlingen direct weg... (als ik al uberhaupt sporadisch weer eens voor dat kastje zit en me vrijwillig laat programmeren en insukkelen).
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_52929877
Het schijnt dat BNN wel een te gekke kalender heeft uitgebracht.
Voor sommige dingen moet je klaar zijn
  dinsdag 4 september 2007 @ 02:17:08 #44
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52930470
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 01:05 schreef H-enki het volgende:
Het schijnt dat BNN wel een te gekke kalender heeft uitgebracht.
Klopt, wat een werk zit erin!

Wie dat ding in elkaar heeft gezet is gek of moet dik betaald zijn...

BNN ...

Kalender van BNN dit jaar..
pi_52932488
Heb je die verborgen boodschappen al gezien die er in zitten.

Echt te gek!!!!!!
Voor sommige dingen moet je klaar zijn
  donderdag 6 september 2007 @ 18:19:26 #46
189777 zagevent
what's in a name
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:26:12 #47
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52996454
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:19 schreef zagevent het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uI0GjNCpJ7E&NR=1

Wat een durfals zeg.
Saaie jump inderdaad..

vrijdag 7 september 2007 @ 01:53:33 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52996734
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:26 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Saaie jump inderdaad..

indd.

Ben weleens stomdronken met al mn kleren aan in de bootgracht van ommen gesprongen
Speedboten en alles scheurden er doorheen lol, maar ik heb het overleefd
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:18:04 #49
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52996870
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

indd.

Ben weleens stomdronken met al mn kleren aan in de bootgracht van ommen gesprongen
pi_53000046
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

indd.

Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')