Echt frustratie alom!
Ik wilde vandaag kaarten bestellen voor Jason Mraz. Ik heb afgelopen week en zelfs vannacht nog gechecked of ie gewoon vandaag in de vvk zou gaan. En tot zeker vannacht 3 uur zou ie ook gewoon online in de vvk gaan.
Vanochtend even voor 10 uur: online verkoop gestopt. WTF?
Paniek, moeder en een vriendin naar het postkantoor geschopt. Respectievelijk in Eindhoven en in Den Haag. Ik aan de foon met de ticketlijn...continue het bandje dat de wachttijden te lang waren en de verbinding werd verbroken. Toen belde me moeder dat bij het postkantoor de kaarten "op geel" stonden, maar ze niets konden uitprinten, terwijl als het uitverkocht was dit "op rood" kwam te staan volgens de verkoopster aldaar. Die hebben ook de ticketservice gebeld en kwamen om even over 10 met het antwoord dat "het waarschijnlijk uitverkocht is" ja..maar het is nog niet in de voorverkoop gegaan. "Misschien dat de fanclub alles heeft opgekocht.."
Na dit ontzettend bevredigende antwoord *ahum* heeft de vriendin in Eindhoven de ticketlijn gebeld, na zeker tien minuten in de wacht kregen we dan eindelijk een 'echt' persoon aan de lijn, die ons eerst wilde wijsmaken dat het misschien aan onze computers lag dat ze op geel bleven staan, zowel thuis als op het postkantoor. Grappig dat twee computers en twee officiële verkooppunten op twee totaal verschillende plekken in Nederland als enigste schijnbaar die fout hadden. Daarna bleek dat ze alleen telefonisch bereikbaar waren...ja ontzettend handig met dat bandje. En “tsja nu was het concert dus uitverkocht, want kleine zaal paradiso en maar een beperkt aantal kaarten dat gaat natuurlijk snel.”
Dank je wel Ticketmaster! Fijn weer! Zelfs bij kleine concerten kan jullie systeem het niet aan!
Mensen die naar Crowded House wilden zijn trouwens ook flink genaaid omdat ze geen kaarten konden printen, was ook binnen enkele minuten uitverkocht schijnbaar.