Iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef postmortum het volgende:
wie is jason martz?
Wat een knappe research pm!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:45 schreef postmortum het volgende:
ik heb ff gekeken en die staat in de kleine zaal van paradiso , grote kans dat ze het gewoon upgraden naar de grotere zaal
quote:
ik ook, en ik ga nooit naar concertenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
ja het is altijd het zelfdealtijd maar huilen dat ze geen tickets kunnen krijgen , terwijl ik altijd op legale wijze aan tickets ben gekomen![]()
*zucht* We doen taakverdeling. Ik online en telefoon, vriendin bij het postkantoor. Zo heb je, afgezien van vandaag, altijd kaarten. Op die manier hadden we zelfs kaarten voor John Mayer wat binnen 3 minuten uitverkocht was.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef amaranta het volgende:
Ga de volgende keer zelf naar het postkantoor
en weer is de vraag wie is john mayer?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:29 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*zucht* We doen taakverdeling. Ik online en telefoon, vriendin bij het postkantoor. Zo heb je, afgezien van vandaag, altijd kaarten. Op die manier hadden we zelfs kaarten voor John Mayer wat binnen 3 minuten uitverkocht was.
*hoopt op grote zaal...zou wel lief zijn en aangezien er nog niets staat verder op die maandag*
Bij die naam gaat bij mij wel een belletje rinkelen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
en weer is de vraag wie is john mayer?![]()
ik dacht dat die eerst premier van england wasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij die naam gaat bij mij wel een belletje rinkelen...
Geen van beide ooit van gehoord, maar aan de clips te zien heb ik erg weinig gemist. De zoveelste man-met-poedelhaar-en-gitaar die denkt dat ie kan zingen. Nee dank je wel....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Jason Mraz
http://www.youtube.com/watch?v=Kb-73iU6ubQ
John Mayer
http://www.youtube.com/watch?v=f38Ne96R3iE
heb maar even de 'hits' hier uit NL gepakt....meeste kans dat je die ooit gehoord hebt.
Hoewel Johnnyboy meer een gitaar man is dan zanger, gaat dat van Jason Mraz dus echt niet op. Die man kan echt wel wat met zn stem. Zal ik dan meteen maar vragen of ze hun Grammy nominaties (en voor Johnnyboy daadwerkelijke Grammy's) dan maar inleveren aangezien jij vindt dat ze niet kunnen zingen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen van beide ooit van gehoord, maar aan de clips te zien heb ik erg weinig gemist. De zoveelste man-met-poedelhaar-en-gitaar die denkt dat ie kan zingen. Nee dank je wel....
Hey ik geef alleen mijn persoonlijke mening. Als jij het wel mooi vind respecteer ik dat, maar ik heb het recht om er het mijne van te vinden. Ieder zijn eigen smaak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hoewel Johnnyboy meer een gitaar man is dan zanger, gaat dat van Jason Mraz dus echt niet op. Die man kan echt wel wat met zn stem. Zal ik dan meteen maar vragen of ze hun Grammy nominaties (en voor Johnnyboy daadwerkelijke Grammy's) dan maar inleveren aangezien jij vindt dat ze niet kunnen zingen?
Nee, maar we korten het meestal af naar JM, maar omdat we al Jason Mraz, John Mayer, Jesse Metcalf, James Morrison en Jon Mclaughlin en de meeste mensen JM1 t/m JM5 niet snappen is het voor John Mayer Johnnyboy geworden. Het begon eigenlijk sarcastisch maar nu is ie helemaal ingeburgerdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Johnnyboy? Ken je de man persoonlijk of zo? Wat een jeukbijnaam is dat zeg....
17 oktober 2006quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:56 schreef DANILXL het volgende:
wanneer gaf john mayer concert dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |